Onofficiele Nieuwe Jan Hammer Website

Enge_tijn

Nieuwkomer
Ik ben gruwelijk groen op deze site :)

Maar wil jullie graag de url geven van de website die ik gemaakt heb (en nog steeds bijwerk) over mijn jeugdheld Jan Hammer..

http://www.jan-hammer.net

Als iemand tips / commentaar / ideeen heeft....... gooi ze in het feedback gedeelte

Grtz,

Martijn

Site is inderdaad mooi, duidelijk het werk van een fan :D

Wat me wel opvalt is dat heel wat foto's identiek zijn als op de officiële website. Verwacht je geen copyright problemen?

Origineel geplaatst door Hover
Site is inderdaad mooi, duidelijk het werk van een fan :D

Wat me wel opvalt is dat heel wat foto's identiek zijn als op de officiële website. Verwacht je geen copyright problemen?

Ik heb Elliott Sears al meerdere malen gemailed met vragen hierover, maar zelfs over de webradio heb ik geen klachten gehad................. voor mijn gevoel zijn het duidelijk mensen die houden van muziek maken en geld verdienen er mee minder belangrijk vinden :)

Nee nog geen antwoord gehad, maar dat maakt verder ook niet uit........... ik knutsel rustig verder en wacht rustig af totdat google het ding in zijn index heeft opgenomen :)

Zo dat was een behoorllijk tijdje geleden alweer :)

Anyway, voor mensen die interesse hebben, er zijn ondertussen 3 mensen bijgekomen die ongereleaste muziek uit Miami Vice hebben gecovered (en er naar mijn idee eng dicht in de buurt komen van het origineel).

Ze staan er in realaudio op (hoge bitrate).

En de heren coveraars zijn niet vies van het geven van antwoorden op vragen etc.

RAM is idd niet het meest fijne formaat (en het meest fijne bedrijf die dat spul maakt)

Maar op verzoek van Elliot Sears is er voor gekozen om het in streaming format aan te bieden ipv in mp3's..

En ehmz ik merk achteraf wel of ik me diep moet schamen of niet :) want ik heb geen idee wie je bent, eerste gok is iemand van vroeger................. Tjade ? :)

Origineel geplaatst door Enge_tijn
En ehmz ik merk achteraf wel of ik me diep moet schamen of niet :) want ik heb geen idee wie je bent, eerste gok is iemand van vroeger................. Tjade ? :)
nope... niet iemand die jij kent... wat ik bedoelde is welke nick ik aldaar gebruik... zeg maar 8)

ik zag dat zelfs Steven Spielberg je guestbook had ge-signed ;)

verder ook niet belangrijk...

...he's still out there... castillo quote uit een aflevering met de spijkerbroek-etende psycho... 8)

castillo_2.jpg

Interview met Jan Hammer

Interview met Jan Hammer

Beetje erg lang geleden alweer maar ik vond dat ik het volgende niet kon weerhouden van jullie...

Ik nag zowaar een telefonisch interview doen met Jan Hammer himself (over ongeveer 2 weken)

En aangezien ik graag goeie en originele vragen wil stellen (en hier de mensen zitten met genoeg gear en kennis) nodig ik bij deze elke geinteresseerde uit om vragen te posten op www.jan-hammer.net

(ik realiseer me dat ik enigzins als een enge spammert over kom nu, maar wou jullie dit absoluut niet onthouden)

Ik zat wat zoeken op Jan Hammer.

Ik zoek namelijk de midi/backing track van Tubbs & Valerie.

Iemand die weet waar ik zoiets kan vinden?

Re: Interview met Jan Hammer

Re: Interview met Jan Hammer

Origineel geplaatst door Enge_tijn
Beetje erg lang geleden alweer maar ik vond dat ik het volgende niet kon weerhouden van jullie...

Ik nag zowaar een telefonisch interview doen met Jan Hammer himself (over ongeveer 2 weken)

En aangezien ik graag goeie en originele vragen wil stellen (en hier de mensen zitten met genoeg gear en kennis) nodig ik bij deze elke geinteresseerde uit om vragen te posten op www.jan-hammer.net

(ik realiseer me dat ik enigzins als een enge spammert over kom nu, maar wou jullie dit absoluut niet onthouden)
not at all a spammert... gaaf man, gefeli! :mega:

ik zie zojuist dat het interview reeds is geweest? ff lezen dan maar op den site...

Back