!!!! KOMENDE ACTIE : TC FireworX NIEUW voor € 999,- !!!!

Damn! Dat zijn de betere prijzen. Ik had 'n tweedehandsje op 't oog voor 990 euro - omdat ik dacht dat ze nieuw nog steeds 1800 ofzo waren.

Origineel geplaatst door dione
Hij is heel goed te editten...heeft een vrij overzichtelijke display en veel knopjes om snel ergens te komen...
Bij het opbouwen van de fx-matrix moet je ff goed opletten wat je doet,maar voor de rest vind ik 'm vrij makkelijk in het gebruik...

Het zou super cool zijn als er een editor a la Nord Modular voor zou zijn maar dat zal dan wel niet. Zo'n vette FX bak zou dat zeker verdienen. Heb dat "probleem" met mijn Lexicon MPX1 ook een beetje, ben ooit eens aan een editor begonnen maar die zal wel nooit af komen.

Ik heb een Digitech TSR24s (twee zelfs), ook willekeurig aantal effecten op eigen wijze te routen totdat de chip het niet meer trekt. Is dit ook stoer ? Of is die fireworx toch wat beter ? :P ;)

Ik heb de Fireworx besteld bij onze vrienden van Feedback.

Deze stond al langer op mijn verlanglijstje (verlang WC-rol), maar nu eindelijk te halen voor een fijne prijs.

ps. ze zeggen dat het stapeltje rond de 14e van mei in de winkel in Rotterdam is. Er is ook een M-2000 actie; prijs ben ik vergeten omdat ik hem al heb.

Origineel geplaatst door marco
Ik heb de Fireworx besteld bij onze vrienden van Feedback.

ps. ze zeggen dat het stapeltje rond de 14e van mei in de winkel in Rotterdam is. Er is ook een M-2000 actie; prijs ben ik vergeten omdat ik hem al heb.

M-2000 actie ? Dat is ook wel interessant.
Aangezien een 2ehands D-two nauwelijks te vinden is wil ik misschien gaan voor een fireworx of m-2000 ;)

Wordt hij nog ergens aan deze prijs verkocht?

Fireworx...zou er dolgraag eentje willen hebben. Scoort ook extreem hoog op harmony-central.

Off topic:

Ik heb ooit een Clavia Nord Stage gehad en nu probeer ik met VST instrumenten en pluggin effecten een beetje in de buurt te komen. Van alles geprobeerd, maar niets haalt het bij de Nord Stage Rhodes icm de effecten op de Nord Stage.

Gisteren nog een demo van NI Guitar Rig gedownload en uitgeprobeerd icm diverse Rhodes VST...klinkt niet verkeerd, maar het haalt het gewoon niet bij de hardware effecten op de Nord Stage (Amp sim, ringmod, compressor en reverb).
Software Rhodes vallen ook niet erg lekker in een mix is mij opgevallen...

Mijn hoop is nu gevestigd op een externe effectprocessor, bijvoorbeeld de Fireworx.
En misschien toch maar een Electro Rack kopen.

Kost bij thoman 1298 euro. dus weet niet hoe men aan 999,- komt?
Maar goed ik heb een leuke studio quad en genoeg vst plugs om me dualcore onderuit te trekken dus voor mij hoeft het niet
:)

Back