Luna i/o 2496 (zelfbouw??)

Croaton

Infected with the virus!!
Goedemorgen,

Ik wil mijn setup iets uitbreiden als het gaat om in-uitgangen van mijn geluidskaart. ik zou hiervoor een creamware luna i/o 2496 kunnen kopen (nieuw bij thomann iets meer dan 300 en 2e hands niet te signaleren) maar ik vroeg me af of er ook zelfbouw oplossingen zijn met een z-link aansluiting en kwalitatief net zo goed. Ik zal namelijk lang niet alle 8 de in- en uitgangen gaan gebruiken. Hooguit de helft

ik ben benieuwd...

hallo,

ik weet wel zeker dat praktisch niemand buiten creamware weet hoe je z-link moet aan spreken tis natuurlijk gewoon firewire alleen de software is anders. Keb zelf trouwens die luna 8x8 i/o box gehad en er alleen maar problemen met brommen mee gehad. uiteindelijk een multiface (van RME) gekocht en alle problemen gingen op als rook....

thomas

Origineel geplaatst door sureshotstudio
hallo,

ik weet wel zeker dat praktisch niemand buiten creamware weet hoe je z-link moet aan spreken tis natuurlijk gewoon firewire alleen de software is anders. Keb zelf trouwens die luna 8x8 i/o box gehad en er alleen maar problemen met brommen mee gehad. uiteindelijk een multiface (van RME) gekocht en alle problemen gingen op als rook....

thomas

maar dan praat je gelijk al over een dubbele aanschaf prijs... het moet nog wel leuk blijven. daarom het idee voor zelfbouwl. maar het probleem is dus schijnbaar het aanroepen van de software in de i/o box (?) hmm... dan wordt het lastig..

misschien maar op zoek naar 2e handsje dan... (of iemand moet creamware luna + sts4000 willen ruilen tegen rme kaart + multiface :engel: )

Back