Hallo mensen,
Dit is het grote MPC-2000XL VS. ASR-10 Topic
. Ik wil graag een stuk hardware gaan kopen (eindelijk) en nu zit ik te twijfelen tussen een MPC en een ASR. Probleem is, dat ik nog nooit met 1 van beide machines heb gewerkt. Ik ken verder ook geen mensen in me omgeving die 1 van de apparaten heeft. Dus ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van de apparaten vinden. Wat zijn de voordelen/nadelen van beiden? Wat is het verschil in werkwijze?
By the way, ik maak Hiphop beats met samples die ik van vinyl haal, dus in case je wilt weten waar ik de MPC / ASR voor ga gebruiken...
Share your thoughts. Bij voorbaat dank mensen!
Dit is het grote MPC-2000XL VS. ASR-10 Topic
. Ik wil graag een stuk hardware gaan kopen (eindelijk) en nu zit ik te twijfelen tussen een MPC en een ASR. Probleem is, dat ik nog nooit met 1 van beide machines heb gewerkt. Ik ken verder ook geen mensen in me omgeving die 1 van de apparaten heeft. Dus ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van de apparaten vinden. Wat zijn de voordelen/nadelen van beiden? Wat is het verschil in werkwijze?By the way, ik maak Hiphop beats met samples die ik van vinyl haal, dus in case je wilt weten waar ik de MPC / ASR voor ga gebruiken...
Share your thoughts. Bij voorbaat dank mensen!