TR606 probleempje

synthiaks

Gepokt en gemazeld
High:peukie:

Jongens,

Mijn tr606 doet niet wat ik wil. Als ik hem aanzet en op start druk hebben de patterns een lengte van 14 stappen. Ik wil 16 stappen hebben maar krijg het niet gedaan. Ik heb de online manual bekeken en heb alle stappen gevolgd maar het lukt me niet:(

iemand die me uit kan leggen hoe ik gewoon een 16 stappen sequence kan krijgen??

Bij voorbaat dank:okdan:

hehe, ik denk zo:

in de 'write' stand van de MODE knop druk je op de 'last step/function' knop en dan moet je op het nummerknopje drukken behorende bij het aantal steps/beats dat je wil hebben..

succes

Arv

Okay,

Ik heb hem in de pattern write mode staan, dan druk ik op function en tegelijkertijd druk ik op #16. Nu herhaalt hij dus alleen de eerste 4 stappen ipv 16:confused:

Pattern write:

Zet hem stop. (druk nog een keer voor de zekerheid)
Hou de functieknop ingedrukt en druk tegelijk op step 16
Functietoets loslaten en play drukken. Voila

Take care

Uit de nederlandse handleiding:

7. Duw nu, terwijl u de SELECTOR knop K nr1 ingedrukt houdt, op de CLEAR/RESET knop F

8. Duw vervolgens de RUN/STOP toets

* de RUN/BATTERY LED G is nu aan, en de andere LED indicator lampjes I ziet u achtereenvolgens van nr 1 naar nr 16 oplichten

9. zet de SCALE schakelaar I op nr1 en duw vervolgens de FUNCTION knop J in

* terwijl u de FUNCTION knop J ingedrukt houdt, toont de TR-

u de positie van elke vierde noot met zijn LED indicators L

10. duw, terwijl u de FUNCTION knop J ingedrukt houdt, de SELECTOR knop K in, op het nummer van de laatste stap in de te programmeren maat.

Duw in dit geval nr 16 in.

* De LED indicators L lopen in dit geval achtereenvolgens van nr1 tot nr 16.

* indien dit niet onmiddellijk lukt, herhaal dan handeling 10.

enz...

Take care

EF

Back