Mackie VLZ 1402 Pro --- ervaringen

Steven V

Ouwe rot
Een goeie dag,

Ik ben van plan binnenkort een studiomixer te kopen, het wordt mijn eerste omdat ik een beginner ben.

Ik zat dus te denken aan de Mackie 1402. Ik hoorde al heel wat goeds over de grote broer 1604, maar over de 1402 vind ik bitter weinig ervaringen.

Veel kanalen heb ik niet nodig; er komt een E-Mu MP-7, Roland D2, microfoon en Akai Z4 aan. Later misschien nog een Nord Electro.

Ik maak housemuziek, latin, tribal, filtered disco en deephouse toestanden.

Wie heeft ervaringen die ze wil delen? Alvast bedankt.

Bedankt voor de link, deze had ik wel al eens gelezen en veel is er niet te lezen omtrent het gebruik en de kwaliteit ervan, het zijn meer de features die men toelicht ginds.

Ik ben echt op zoek naar gebruikerservaringen. Als iemand een goed alternatief zou weten, graag. De 1402 is lekker klein, dat vind ik wel een meevaller aangezien ik niet zoveel ruimte voorhanden heb. Meer kanalen heb ik niet nodig, maar minder ook liefst niet. De nieuwe Onyx modellen die eraankomen zijn zeer mooi vind ik, alleen spijtig dat de mannen en vrouwen bij Mackie geen 14 kanaalsmodel erbij gemaakt hebben -> 12 channels vind ik toch wel een beetje weinig. Komt erbij dat die Onyx serie duurder gaat zijn dan de VLZ serie.

Kortom heeft iemand nog gebruikerservaringen? Dankjewel alvast.

Ik heb de 1e (Amerikaanse) versie, de CR1604. Geluid is lekker, warm. Voor oversturen kan ik m bijna heilig verklaren :D
Ik heb m flink misbruikt, dus hij gaat nu wel een beetje ruizen, maar dat boeit niet. Neem m elke x mee voor live.

Goeie aankoop dusch!

Back