Memorymoog

Een midi Memorymoog voor 1500 dollar? Ongelofeloos werkelijk...

Idd een beetje té weinig...

De desbetreffende verkoper verzendt naar Europa! (heb 'em gemaild!)
Maar hoeveel invoerrechten zou je moeten betalen?! Is dat afhankelijk van het gewicht? Of het desbetreffende verzekerde bedrag van het pakje? :confused:

Vraag me dit gewoon af?! :D

Peace...

Origineel geplaatst door Cisco
De desbetreffende verkoper verzendt naar Europa! (heb 'em gemaild!)
Maar hoeveel invoerrechten zou je moeten betalen?! Is dat afhankelijk van het gewicht? Of het desbetreffende verzekerde bedrag van het pakje? :confused:

Vraag me dit gewoon af?! :D

Peace...

Hangt af van de waarde van het instrument. Stel je koopt hem voor $ 1500 en je moet $ 150 betalen voor transport. Dan betaal je in Euro: 1425,- ($ 1650). Daar betaal je dan ongeveer 20% invoerrechten en BTW over dus Euro 280,-.

Ik reken altijd het bedrag in Dollars 1:1 om in Euro's...

Origineel geplaatst door P-Five
Ik reken altijd het bedrag in Dollars 1:1 om in Euro's...

Kan ik met jou nog wat dollars wisselen?

Het schijnt trouwens nogal 's voor te komen dat mensen een lagere waarde opgeven, zodat ze (veel) minder btw moeten betalen.

ik denk trouwens dat ik er voor ga, heb nog nooit een memorymoog gehad.

Het schijnt trouwens nogal 's voor te komen dat mensen een lagere waarde opgeven, zodat ze (veel) minder btw moeten betalen. [/B]

Dat klopt.....:)

dan moet je wel uitlijken met je verzekering want die betaalt dan ook minder uit geloof ik....
mocht er iets mis gaan

Inderdaad. Maar gelukkig heb ik totnogtoe geen trubbels gehad. En heb ik inmiddels duizenden euro's in m'n zak gestoken. Dus mocht het eens mis gaan ; tsja, risisco van het vak -
- en bovendien heb ik dan, als ik het totaalplaatje bekijk, nog steeds winst....:)

ik heb mijn best gedaan, maar helaas. 1603 geboden en op het laatst overboden.
niet te gleuven: 2 biedingen op zo'n synth: 1603 en 1628. maar ja, scheelt weer een hoop kopzorg. ook goed.

Back