Zwarte CD-R voor je demo

fuse

Gepokt en gemazeld
Ha,

Wil je opvallen met je demo en wil je een coole CD-R hiervoor gebruiken.

http://shop.cdfreaks.com/showproducts.php3?motherid=24

De 2e van boven is dus een zwarte CD-R en in een doorzichtig doosje moettie wel opvallen. Ze hebben ze ook in vrolijke kleurtjes maar lekker wierd om die dingen eens uit te proberen lijkt me.

Grappig?

Wij verkopen ze bakken vol en hebben er nooit problemen mee gehad dus wat mij betreft zijn ze prima!

gr. Mario

Origineel geplaatst door Mario
Wij verkopen ze bakken vol en hebben er nooit problemen mee gehad dus wat mij betreft zijn ze prima!

dat zegt iedere verkoper ;)

maar er is wel veel kwaliteit verschil in de cd-r markt, dat weet ik zeker. En ook hoorbaare verschillen!

dat zegt iedere verkoper

Alleen een verkoper die achter z'n product staat en dat doe ik ook.

Je hebt slechte en goede gekleurde kwaliteit cdr's net als de cdr's die je normaal gesproken gebruikt dus dan praat je over merk en niet over de over het feit dat gekleurde cdr's slecht zijn en dan is het inderdaad hoorbaar.

bv Colored Verbatims zijn fantastisch goed !!!

gr. Mario

Nee hoor Bambam zo was het niet bedoeld, en ik weet dat jij een verkoper bent ;)

Trouwens, zoek nog een versterker, nieuw of 2e hands
maakt me niets uit..... suggesties ?!?

gr. Mario

Re: Zwarte CD-R voor je demo

Wil je opvallen met je demo en wil je een coole CD-R hiervoor gebruiken.

http://shop.cdfreaks.com/showproducts.php3?motherid=24

Tja, zijn wel toffe cd-tjes om te zien maar dan kan je er het beste maar 100 tegelijk bestellen.
Kzie namelijk dat er voor de verzendkosten een vast bedrag is, het goedkoopste voor nederland is de overschrijving a 7,55 euro.

Waar kan je ze gewoon in de winkel kopen ? Mario ?

Greetinx DJ R2, RSI Records

De improteur van deze cdr-etjes vind je hier

dus ff een belletje 036 - 5236229, en ze kunnen je wel adressen van winkels geven bij jouw in de buurt.

Thanx zal ze van de week zeker ff bellen.

Greetinx DJ R2, RSI Records die nu lekker ff in de zon gaat zitten !!!!!

[reclame]
Heren, heren komt allen naar de Beverwijkse Bazaar : cd's in alle kleuren (en merken) van de regenboog....en nog goedkoop ook.
[/reclame]

Back