PinkPOP! Tips?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Auxillary

Ouwe rot
overleden lid
Voor de thuisblijvers: Wie is jullie favoriet dit jaar? Aangezien de meeste hier toch ook wel allround muziekliefhebbers zijn, geef eens aan naar wie we absoluut moeten kijken.

Om zelf een tip af te geven. Vanavond komt LAMB. Vorig jaar een kleine hitje met het nummer Gabriel. Helemaal te gek vond ik dat nummer!

Verder ben ik wel benieuwd naar System of a Down. Takkeherrie, maar soms wel erg nodig voor mezelf! Afwisseling doet eten zeg maar! Wat nog meer? Oh ja, MUSE lijkt me ook wel iets!
Verder ook natuurlijk Faithless en outsider Groove Armada, maar van deze laatste wordt geloof ik niets uitgezonden!?

Eric

Ik vind zelf System of a down ook wel goed. Lekker ragguh en schreeuwuh.
Ik ga ook effe naar Muse kijken. Sommige nummers vind ik wel aardig, maar soms jankt die zanger een beetje teveel naar mijn smaak.
En nog effe naar Rammstein. Lijkt me wel aardig. Toch een beetje technorock (hoe je het ook noemt). En hun shows schijnen altijd wel aardig te zijn.

Faithless, mwoh. Vind ik niet echt boeiend. En heel het middagprogramma mag van mij ook geschrapt worden ;)

Nu is Alien Ant Farm. :)

Eens kijken of echt niet al hun nummers hetzelfde zijn...

Origineel geplaatst door OnAcid
En nog effe naar Rammstein. Lijkt me wel aardig. Toch een beetje technorock (hoe je het ook noemt). En hun shows schijnen altijd wel aardig te zijn.

Helaas lees ik net op de vpro site dat Rammstein geschrapt is. Ik bedoel ze mogen geen beelden en/of geluid uitzenden!!!!!
Lekkere jongens die Moffen!

Eric

Origineel geplaatst door Auxillary

Helaas lees ik net op de vpro site dat Rammstein geschrapt is. Ik bedoel ze mogen geen beelden en/of geluid uitzenden!!!!!
Lekkere jongens die Moffen!

Eric

rare jongens die Germanen :bekdicht:

maarre... dropkick murphie's is wel een vette liveband *stuiter* oi oi oi ik hoop dat het een beetje overkomt op zo'n groot podium, ik kleine(re) zalen gaat het dak eraf iig :p

-TR-

System of a Down -> was zeer ok vorig jaar op Lowlands

BEEF -> Super!!!! Nieuw cd komt bijna uit, kan eigenlijk niet wachten.

GROOVE ARMADA -> Wat ik tot nu toe van ze gehoord heb klonk altijd wel ok.

HEATHER NOVA -> Top vocalist, gitarist waarvan ik maar niet kan begrijpen dat ze nog nooit echt gescoord heeft.

Greetz,

Yawgmoth

Last edited by a moderator:
Ik keek net/nu naar nederland 3 met Lenny Kravitz Live!! Super, wat een power heeft hij met zijn band. Die drummeres is rete strak, (zowel qua ritme als drugs..als je het mij vraagt)

Geweldig optreden, jammer dat ik er niet bij ben.

Origineel geplaatst door OnAcid
Muse schopt kont!

ECHT WEL! OnAcid heeft zooooo´n ongelofelijk gelijk!!!!!

Jeetje Muse staat tot nu toe gewoon bovenaan! Wat een gaaf optreden (ok, 4 nummers, maar toch!). Super, super, super.

Op dit moment Lamb! Vind ik ook erg tof. Hun nummer Gabriel is voor mij een kippenvelnummer. Brrrrrr, wat goed.

Ben benieuwd of iemand Muse nog kan verdringen van mijn eerste plek.

Straks System of a Down! Nou ik ben benieuwd wat dat wordt!

Eric

Toevallig nog naar de setups van Comez en Massie Gray gekeken.

Zag bij Comez een mc307 en zo'n blauwe Korg van tribe serie, bij MG zak ik een mini Moog8P 8P

Greetz,

Yawgmoth

donders, wat zie ik veel NordLeads2 voorbij komen.. bijna elke band heeft er wel 1..

Origineel geplaatst door synthiaks
Daryll Ann:)

JUISTEM !! die gasten zijn ECHT goed... achterstevoiren z´n hammond bespelen (als het een hammond was)

en die 2 stemmen, super gewoon... ze vonden een club beter om op te treden zeiden ze

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back