Doepfer maq madness

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Hey,

Misschien een raar vraagje, maar hoeveel doepfer maq's zou je nodig hebben om complexe composities te kunnen maken.
In theorie moet het toch mogelijk zijn om met maq 1 een sequence inelkaar te zetten en deze weer te sequencen met maq 2?, zodat 1 sequence op maq 1 één stap is voor maq 2 en ga zo maar door.
K had gisteren veel gerookt:) en kwam ineens met het idee om een sequencer te laten sequencen met een andere sequencer die dan weer vervolgens gesequenced wordt door een andere.....jawel..sequencer.

Mogelijk toch????

je kan dat binnen de maq toch ook per rij al doen? rij 1 voor2, voor 3, en dan per maq, rij1/1 voor 1/2 voor 1/3 voor 2/1 voor 2/2 voor 2/3....
maar zou je anders niet gewoon stoppen met roken?

Jah, maar als je dus 3 maq's hebt kun je dus nog meer doen zeg maar.
Het lijkt me gewoon cool om bijv. 3 analoge bakken op 1 maq aan te sluiten en dan de hele sequence weer met rij 1 van maq 2 te beinvloeden en dan met rij 2 en 3 van maq 2 de drums.

Ik kan wel een arpeggio van de triton pakken en die laten sequencen zodat 1 stap op de maq een arpeggio van 4 noten is. Hierdoor kun je al wat ingewikkelder sequences maken.
Maar kan ik de maq zo ook op de sequencer van de triton gebruiken, zodat de maq de Triton sequencer bespeelt?

:confused:

Greetzz

Back