micro modular gezocht

Status
Please reply by conversation.

Nightstorm

Ouwe rot
ik zoek een clavia micro modular, ben bereid 300 euro te betalen

wie wil er vanaf? :)

voorlopig twijfel ik weer even over de toegevoegde waarde aan m'n setup van de micromodular, dus tot nader bericht ben ik niet op zoek ;)

mocht je hem toch willen mail me maar, ik ga over naar 1 van zijn grotere broertjes omdat ik ALLES in Rack wil gaan hangen. Verder vinnik het een top concept zo'n modulair dingetje dus voor mijn micro komt zeker een modular terug, de G2 engine of Nord Modular Rack.

clavia nord modular

clavia nord modular

hallo ik heb hier nog een micro/modular ,vind het een supergaaf ding maar ik doe er niets mee ,heb hier eigelijk een beetje te veel spul
als je intresse hebt dan mail me maar

gertb@home.nl

Het kan soms een tijdje duren voordat je iets dat je zoekt te pakken hebt. Maar 3,5 jaar na het posten zal Nightstorm toch wel een Micro Modular hebben kunnen vinden...? ;)

nord g2

nord g2

Hoi!,

Ik heb een 37 toetsen versie van de G2 in de aanbieding staan met een ingebouwde expansionboard. Hij is handzamer dan de G2X en ik heb er zelfs een officiele clavia gig-bag bij. Ik ga zelf overstappen naar Reaktor, heb namenlijk een bitstream 3X, en ik kan het geld goed gebruiken natuurlijk :-)
Heb je interesse? Bel gerust met vragen: 0614784664
Groeten en succes!

Andreas van den Akker

Status
Please reply by conversation.
Back