Zat 22mei Rotterdam: Legowelt, Origue electronique, pamatex, etc

Oh nee weer zo'n dag-van-te-voren-post! Daar houden jullie electro boys wel van zeker? :frons: Nu kan ik het niet meer in mijn schema plaatsen waarschijnlijk.

Het is snellere dan de vorige keer
De vorige keer was het op de dag zelf :)
We komen er wel beetje bij beetje
Voor mij geld het zelfde verhaal, ik had graag komen kijken

Hier was al een thread voor zelfs. Dus je had het kunnen weten.

Origineel geplaatst door bikkel
Hier was al een thread voor zelfs. Dus je had het kunnen weten.

ow, ik heb wel ff snel gekeken. Ach 2 keer kan geen kwaad. (zelfs dan werkt het voor sommige mensen nog niet :D)

Ik heb nog even gekeken, maar ik zie geen eerdere threat in de laatste 2 pagina's. Of het mot een foute topic naam hebben.

Origineel geplaatst door sander
Ik heb nog even gekeken, maar ik zie geen eerdere threat in de laatste 2 pagina's. Of het mot een foute topic naam hebben.

Nee volgens mij was het in die thread waarin vorige week op de dag zelf wat werd aangekondigd.

Origineel geplaatst door sander
Ik vertrek zo meteen..

Veel plezier! Laat ff weten hoe het was! ;)

have fun op dit eigenste moment!!!
en breng ons achteraf in deze thread een verslagje ;)

Ik vond het vet! Goed stevig. Heerlijk toetsenspel.
Er zat ergens een nummer die iets meer electro klonk (door de bassdrum); die vond ik het vetst.
okay.gif
baboon.gif
th_thumb_o_prene2.gif

Pametex en Raoul waren (uiteraard) weer met coole plaatjes in de weer. :dj:

Ik ben daarna nog naar Robert Hood geweest (in Off-Corso) en ik vond m maar matig draaien. Lege techno voor de massa.

In de set zaten geen nummers. Het moest allemaal ontstaan ter plekke. Dus geen sequencers(behakve die uit de 101 dan) of midi. Alleen maar drukken op toetsen of triggeren van arpeggiator. Volledige improvisatie. Het is dus maar de vraag hoe het uitpakt, wat best wel spannend is als je voor publiek staat. ik vondt er gafe stukkies inzitten, maar tijdens het CEM feest ging het net wat lekkerder.

Ik vindt het leuk om te zien hoe ze samen bezig waren. En dan na een half uur krom staan opostaan met pijn in je rug :D

Inderdaad geen nummers...het is was een grote jam. Ik vond het zelf wel ok klinken, vooral die smerige snaredrums door de echopet...helemaal old school Den Haag stijl :D

Bij het CEM gebeurenwas er ook wat meer apparatuur en de PA was daar wat imponerender natuurlijk.

Een gearliijstje voor de spotters:

Roland TR606 x2
Roland SH101
Korg Poly800
Clavia Micromodular
Casio SK-5 "sampling workstation"
Evans Echopet 50

5 Juni is er ook weer een geheel geimproviseerde Legowelt vs Orgue Electronique set in Amsterdam op een vrachtwagen van het Z-Bomb promotie team.

'k vond 't ook erg cool, 2 606'jes en een sh101 als basis! alles op een rond koffietafeltje... en echt live gespeelt! het geluid was niet echt denderend, maar dat paste d'r prima bij... beetje oversturen en vage 606 kick plop.

aanrader dus, voor een volgende keer... maar dat bootlegcafe, pfff.

legalize! daar ben ik wel bij, ben benieuwd.

Back