Cubase SX - object benaming

Bobby

.com
hehoo,

vraagje: als je een nieuw object/balkje begint, dan krijgt de onderste helft van je grijze balkje de naam die het spoor heeft. Maar, bij mij is dat meestal inititieel gewoon 'MIDI01' ofzo.
Hoe kan ik die naam achteraf veranderen? Van het object/balkje dus, van het spoor zelf iis gewoon dubbelklikken op de naam natuurlijk.

thx in advance - have a nice day - Bobby :kroon:

Ik weet niet of je de naam direct kunt veranderen,
maar met de laatste versies van cubase sx kun je een trackname veranderen en dan zo'n object ff verslepen naar een andere track loslaten en dan weer terug (icm CTRL, ALT of SHIFT, weet ik niet meer zo pcies)

Ga naar de naar van het spoor in de inspector, houd shift of ctrl(weet ik niet zeker, dan moet ik ervoor zitten) ingedrukt en druk enter, dan hebben alle balkjes op dat spoor dezelfde naam. Daarnaast kun je alle balkjes nog een aparte naam geven, dat doe je in het info balkje bovenin(die kun je met de I knop aan/uit zetten).

Dit kun je trouwens ook allemaal nakijken en veranderen bij preferences...

Gr,

Sander

Origineel geplaatst door The Unholy
Ga naar de naar van het spoor in de inspector, houd shift of ctrl(weet ik niet zeker, dan moet ik ervoor zitten) ingedrukt en druk enter, dan hebben alle balkjes op dat spoor dezelfde naam. Daarnaast kun je alle balkjes nog een aparte naam geven, dat doe je in het info balkje bovenin(die kun je met de I knop aan/uit zetten).

Dit kun je trouwens ook allemaal nakijken en veranderen bij preferences...

Gr,

Sander
jaaaaaa dit moest ik weten. Bedankt!

Back