Effecten overplaatsen bij Korg Triton

P@ulu$

Master of Disaster
Ej,

Als ik via mijn COMBI en geluid uit het PROG haal, dan neemt hij niet dezlefde effecten mee. Dit probleem heb ik ook bij de sequencer. Hoe zorg ik ervoor dat hij ze wel meeneemt?

:walker:

Uit m'n blote hoofd: Effecten meenemen naar seq. is enter en record indrukken, dan verschijnt er een bericht: set up to record?? druk op ja en je zit direkt in seq. mode (dacht ik)

dat meenemen naar de combi weet ik zo niet.

En anders kan je dit ook nog doen vanuit de effecten-pagina in de sequencer zelf.

(gewoon in de sequencer: effectenpagina, menu, copy insert effects from ... enz. geloof ik --> kzal straks nog eens kijke)

Origineel geplaatst door synthiaks
Uit m'n blote hoofd: Effecten meenemen naar seq. is enter en record indrukken, dan verschijnt er een bericht: set up to record?? druk op ja en je zit direkt in seq. mode (dacht ik)

Maar enkel als je OS v2.0 installeert, toch? Zo was het in ieder geval met de Korg Karma en die heeft dezelfde 'motor' als de Triton Series.

Origineel geplaatst door Hover
Maar enkel als je OS v2.0 installeert, toch? Zo was het in ieder geval met de Korg Karma en die heeft dezelfde 'motor' als de Triton Series.

jeezz, ik zou het niet weten of het alleen vanaf OS 2.0 kan. Ik doe het al een hele poos iig. Ik heb nu OS 2.5.1 als het goed is.

Die van Sarrova-Q kon ik ook nog niet. dat ding is ook zo uitgebreid, ik heb er nu al een dikke 6 jaar elke dag plezier aan.

Back