eboman, endorphins, bong-ra en meer

Stefan

budget freak
eboman! hahaha hij leeft nog! we hebben ooit knalgele tshirts gemaakt met daarop een aangepast FEBO logo: FEBOMAN
hebben we zelfs nog aangehad naar een concert van eboman, iedereen wilde ze kopen ;)

Olaf

he he he grappig....ik heb ooit samen met een vriend van mij de s3000xl van bong-ra voor hem opgehaald...aardige gozer....hij ging voortaan alles softwarematig met z'n g4 doen...overigens heb ik toen de zoom 1201 van hem meteen maar megenomen.....

ik heb toevallig laatst eboman gezien tijdens de slotmanifestatie van drempels weg. hij deed daar een speciaal optreden. erg gaaf! hij had een heel pak aan en kon met handbewegingen enzo de geluiden aanpassen. ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe show :)

eboman, de nieuwe Ad Visser! ;)

maar ff serieus, na dat ene hitje van em en die EP (donuts for buddah ofzo) vonnik het nix meer...het ontaarde altijd in een soort aritmische geluidschaos omdat de videoclips belangrijker leken te zijn dan de muziek

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
maar ff serieus, na dat ene hitje van em en die EP (donuts for buddah ofzo) vonnik het nix meer...het ontaarde altijd in een soort aritmische geluidschaos omdat de videoclips belangrijker leken te zijn dan de muziek

ik weet het niet precies, ik ga niet voor eboman maar voor endorphins :) :) :)

endorphins gaat een track aanleveren voor de in de planning staande nieuwe verzamel-cd op mijn labeltje :)

maar eboman is mooi meegenomen. kan ik ff zien hoe en wat :)

Back