Ultimate Apex

P@ulu$

Master of Disaster
Vraagje,

Ik heb onlangs de ultimate Apex gekocht. Nu heeft deze standaard twee "dingetjes" om de bedrading bij elkaar te houden. Bij mij zitten te nogal vast, maar ik weet niet of je die kan verplaatsen. Ben bang dat ik ze afbreek. Dus kan ik deze makkelijk verplaatsen dan wel niet eraf halen, of is dat "mision impossible"!!???
(Als je er geen reet van snapt, dan kan ik nog wel effies een foto plaatsen, lama horen dan!!!!)

Simpel; kwartslag draaien, omhoog of omlaag schuiven en weer terugdraaien.

(Kwam ik ook pas achter toen ik de verpakking weggooide en er een"gebruiksaanwijzing" uitviel)

Ik heb ook een vraag over deze dingetjes die je kabels bij elkaar houden.
Kan ik deze dingetjes ook los kopen? En zo ja waar?
Ik dacht dat ik ze ooit op een site gezien had, maar kan niet meer achterhalen waar:frons:

alvast bedankt!

oud threadje, maar toch:

ik wil de kabelklemmetjes op mijn Apex vervangen, want na 3 jaar intensief livegebruik zijn ze dermate afgebroken en verbogen dat ze niet echt prettig meer werken.

Ik heb al nieuwe klemmetjes, maareuh... hoe krijg ik die oude eraf??? :confused:
Langs de bovenkant of langs de onderkant? Langs de bovenkant komen ze niet voorbij het plastic klepje, en langs de onderkant gaat ook niet, tenzij ik de hele bodemplaat eraf moet schroeven met een raar soort schroef. Lijkt me ook niet de bedoeling.

Iemand van hierboven die hier ervaring mee heeft?

edit:
Ik krijg intussen met een beetje flink wrikken de klemmen er aan de bovenkant uit, maar voor de laatste klem zit dat vervloekte handvat. Dat past -echt- niet langs het plasticklepje aan de bovenkant - ik heb geprobeerd wat van dat plastic weg te halen met een schuurpapiertje en een stanleymesje. Dat gaat wel, maar ik moet aan elke kant bijna 2mm aan plastic wegkrijgen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? :erm:

Laatst gewijzigd:
Gaat bij mij inderdaad ook niet al te soepel, maar het is hier uiteindelijk toch gelukt. Dus gewoon via de bovenkant. Van dat klepje wat plastic erafhalen lijkt me ook het makkelijkst. Succes ermee! :okdan:

ok dan... dan maak ik me op voor een paar uurtjes frustratie en creatief met plastic ;)

Bedankt iig!

Back