ff voorstelluh

reddread

Muzique Plastique
Hallo allemaal,

Na een paar dagen rondneuzen op de site besloten me aan te melden. Al jaren bezig met muziek eerst in allerlei obscure punk en metalbandjes, maar sinds 98 electronisch. Vorm samen met een vriend de formatie Insanity Love Bubble. We noemen het chill-out art muziek. Combineren live onze muziek met dia, beamershow, live schilderen en andere performances soms in combi met andere kunstenaars.
Liefhebber van analoog, digitaal, cheapo cheasy casiocrap en C=64.

ciao,

reddread:doei:

Attachments

• expfotoilb copy.jpg
    expfotoilb copy.jpg
    41,4 KB · Bekeken: 80
Welkom reddread!

Ik ben benieuwd naar een aantal tracks van jullie.
Hoewel jullie dus meer doen qua performance......
Zijn jullie in een club of andere aangelegenheid te zien?
Het klinkt erg vernieuwend!

See ya!

Welkom:)

Great!
manamana.jpg

:doei: Welkom!!

Yo Reddread!
Klinkt als een interessante performance die jullie opvoeren.
Altijd mooi om te zien dat er nog meer Friese mensen zijn die lekker experimenteren met hun muziek.
:biertje:

Bedankt voor alle welkomswoorden.
Ik zal binnenkort wat van onze muziek plaatsen. In augustus zijn we hoofdact op het abstractival in de puddingfabriek in Groningen. Exacte datum geef ik tzt wel door. Misschien hebben de friese forumleden gister toevallig naar spegels gekeken op omrop fryslan. daar werd een item herhaald over ons dat zo´n half jaar geleden ook werd uitgezonden.
Zijn er meer mensen die met C=64 bezig zijn? ik ben geinteresseerd in ruil van software (tapes) Ik heb laatst een FM (!)cartridge met klavier gescoord maar mis de software nog. iemand?

:doei: reddread

Back