[track] Gracerooms - The way of the delay

edfx

ik wil knopjes!
Ik vind m super chill :okdan:
Verder nix op aan te merken :)
Ga zo door!

Als ik m'n ogen sluit, zie ik:

Als ik m'n ogen sluit, zie ik:

space.jpg

:okdan: lekkerrrr!

Relekst nummerke.

Qua mixage vinnik de kick en bas niet zo. Dat maakt het niet zo vol en warm.

The gracerooms hier alweer bedankt voor jullie reacties en een swirly plaatje cheersman Heb je intresse in mijn twee homemadespacysynthycdtjes laat me wat horen ze kosten 5eurie.greets Gracerooms

helemaal mijn ding dit! héérlijk ..! Lijkt behoorlijk op Ozric Tentacles btw... echt HEERLIJK!

Er mag van mij wel nog een helemaal te spaced voor woorden leadpartij worden gespeeld,
maar die denk ik er zelf even voor het gemak bij. :)

waar komen die bliebjes trouwens uit?

Laatst gewijzigd:
gracerooms coming in.Bedankt alweer voor jullie cosmisheinsights.trouwens de meeste bliepjes komen uit de juno 60 cheers gre

Lekkere chilltrack! Deze muziek zou het prima doen als gamemuziek bij games als Deus Ex enzo.
In tegenstelling tot jouw track Overslap vind ik deze geen moment saai.

Beat vind ik erg goed gedaan, goeie sound, waarmee heb je die gedaan?

beat of the delay

beat of the delay

Bedankt voor de reacties,leuk dat er nog een siemand naar luisterd.De hele gracerooms cds zijn nog te koop voor 5eurie per stuk.ben je geintresseerd laat me wat weten gracerooms@home.nl ,trouwens de drums van way of the delay,heb ik gemaakt door verschillende samples door elkaar te schudden/looping/shaking en geluk hebben en toen was die zo.cheers and piece Gracerooms.

oooww....dit vind ik dus helemaal gaaf. Met enkele maffe samples erbij had ik zo gedacht dat het een plaatje van The Orb was (in zijn betere tijd wel te verstaan, begin jaren 90). Jouw muziekstijl ligt dichtbij die van The Orb...komt misschien omdat Patterson (van The Orb) zo veel blowt ;). Hoe dan ook, atmosferische, kosmische muziek voor bij het slapen/chillen/blowen. :okdan:

Back