Hello guys 'nd gals.....

xystus

Nieuwkomer
Hallo daar,

Was op zoek naar wat antwoorden op vragen die ik had over plugins e.d. Kon bijna alle antwoorden vinden in het forum hier! :halleluja Dus ik dacht: kom, ik meld me es aan! Heb namelijk net een nuwe PC aangeschaft met Cakewalk Sonar 3, en ben van plan om alles eruit te halen wat erin zit... :D
Excellent forum! Cheers to that! :biertje:

Howdee stranger!

Howdee stranger!

hillbilly.JPG

Bwaha, echt te gek dat mensen hier ook echt wat plaatsen! :okdan:

Goeie sfeer hier, kon ik concluderen na het nader bestuderen van de verschillende threads!

:biertje:

Ik surf nog even verder naar wat dingen die ik moet weten.... Zo tijdens de muffe werkuren die ik deze dag te gaan heb.... :koffie:

DIGI... Maar nog een echte newby.... /NEWBY mode on/ ;)

Ben wel aan t sjoppen...... :walker:

Ben eigenlijk drummer binnen een band (symphonische power metal) maar ben onwijze fan van soundtracks -> En hetgene wat toch nog steeds het dichtst in de buurt komt van orkest geluiden..... zijn synths.
Ben wel al een tijdje bezig met synths (maar dan meer t bespelen ervan) en met MIDI (eigenlijk alleen om mn composities uit te werken) maar vond t wel tijd worden om me es wat meer gaan te verdiepen in digitale opneem technieken, synthesizers etc. Heb toen tijdje terug voor t eerst met wat waanzige plugins en softsynths kennis mogen maken, en heb van de week maar es besloten om flink te gaan investeren :)

Vette PC met een digitaal mengtafeltje, Cakewalk sonar 3, en ben nog aan t sjoppen voor een leuke gewogen synth/masterkeyboard. (Speel ook piano.... Daardoor speel ik niet zo lekker op ongewogen toetsen...)
:doei:

De sfeer is inderdaad heel goed, zelden meegemaakt op een forum...

Damn ik wou dat ik zondag naar den haag kon :(

Big welcome from Belgium !;)

veel plezier op het forum !

Back