Nederlandstalige Cubase ?

P@ulu$

Master of Disaster
Mensen,

Ik heb momenteel Cubasis VST in het engels.
Ik wil graag naar een nieuwe Cubase toe die in het nederlands is(vanwege mijn taalgebrek;) )!
Kunnen jullie mij iets aanraden? De prijs moet natuurlijk ook redelijk zijn. Ben niet echt gevorderd in Cubase...

Mzzls Paulus:engel:

Ik vrees m'n beste jongen dat je dan niet ver zult komen....
Kijk anders ff op dit forum of je iets gevonden krijgt waar elke termen met betekenis uitgelegd worden (weet zeker dat dat bestaat en een link van hier op het forum staat)

Maar ben je gewoon slecht in Engels of ? Zou wel vervelend zijn aangezien vandaag de dag (niet alleen in muziek) veel Engelse termen gehanteerd worden..

' I spiek Inglisj very snell but not zo snell maar de komt nog wel '

Aangezien ik dyslexie heb, is het voor mij moeilijk om engels onder de knie te krijgen. Mijn woordenschat is gewoon niet groot. Met de cubasis die ik nu heb, kan k wel een beetje overweg, maar ik doe zo lang over om alles goed te begrijpen, gaat namelijk niet snel met een woordenboek. Daarom dacht ik dat er misschien een nederlandse versie was....:confused:
Toch bedankt! Ik zal een kijken op het forum....:walker:

Mzzls Paulus

Hoi,

er zijn wel nederlandstalige cubaseboeken op de markt, kijk maar eens bij een goede boekhandel

boek afbeelding is van academic service, inclusief cd-rom.

Attachments

• 9039518289.gif
    9039518289.gif
    8,6 KB · Bekeken: 128
CUBASE

CUBASE

Goed,

Je hebt natuurlijk cubasis de naam zegt t al alles word op een makkelijke manier uitgelegt
Tja in het engelands zeg maar.

Weet je wat je gewoon moet doen in den treure er mee kloten ik weet zeker dat het goed gaat komen
Hoeveel mensen zijn er die de handleiding laten voor wat het is en gewoon gelijk beginnen te kloten.

Vraag anders een maatje (die ook cubase heeft ) of die je kan helpen met instellen en tips geven.

suuk6

Back