Spermblaster cd 'Omnimpotent' gratis te downloaden.

Spermblaster

Nieuwkomer
Ik hoop niet dat dit als spam of wat dan ook opgevat wordt, dit bericht is bedoeld voor iedereen die ge-interesseerd is in beukende industrial muziek:

Onder het mom van 'de muziek moet de wereld in' heb ik besloten de laatste Spermblaster cd 'Omnimpotent' online beschikbaar te zetten. Ik download zelf vrij veel muziek dus het zou hypocriet zijn om de cd alleen maar te willen verkopen.

Kortom; een ieder die van industrial en aanverwante muziek houdt;

Surf naar:

http://www.spermblaster.org/downloads.php

en download daar de mp3's. (bitrate 192 kilobits per seconde)

Veel luisterplezier!
(mensen die niet van piepende knarsende scheurgeluiden houden; begin er niet aan)

Reacties, goed of slecht, zijn altijd welkom en mijn gastenboek kan ook wel wat input gebruiken. :D

Groeten,
Andre.

Laatst gewijzigd:
Hehe dit klinkt inderdaad wel ff verfrissend }:|
Met de nadruk op ff dan, want die herrie begint me toch al snel te vervelen, niet echt mijn ding :P

Zitten mooie... uhh... geluiden bij! :D

En jouw visie
Ik download zelf vrij veel muziek dus het zou hypocriet zijn om de cd alleen maar te willen verkopen.
vind ik top. Kunnen sommige van leren!

Maarre, erg lang achter elkaar luisteren doe ik niet naar industrial muziek, over 't algemeen.. Hangt beetje van m'n bui af..

Met wat voor gear heb je dit gemaakt? ;) BLIJFT tenslotte een synth-forum..

:biertje:

Origineel geplaatst door Zoidsity

Met wat voor gear heb je dit gemaakt? ;) BLIJFT tenslotte een synth-forum..

:biertje:

Een kleine opsomming:

Software: Cubase SX, Virtual Sampler 3, FM7 Softsynth, Absynth Softsynth, Edirol Orchestra Softsynth, Plex Softsynth, Pro-53 Softsynth, Novation V-station, Wavelab 4, en nog wat kleinere synths (bv. Crystal, zeer puike cpu vretende gratis synth)

Geluidskaart: de immer door geluidsfreaks verguisde Creative Audigy 2 Platinum eX, maar in mijn ogen een zeer toffe kaart met zeer goed geluid en brute rekenkracht.
http://www.hardware.info/reviews.php?id=380

Speakers:
APC12-23A van het Duitse merk Abacus:
Korte specificaties in het Duits: (fraai gekopieerd en geplakt dus :D )
12 Liter Nettovolumen, linear und phasenlinear <16 bis >22.000 Hertz, APC-Aktivboxen, Echtholzgehäuse mit abnehmbarer Frontabdeckung;
12-23schw-ohne.jpg

Zoals jullie zien gebruik ik geen externe synths en ontstaat al mijn muziek in de computer. Ik gebruik nog wel een Phonic mengtafeltje (MM1705) en een midi keyboardje maar die heb ik niet echt nodig voor het maken van de muziek. Zoadra ik fatsoenlijk keyboard kan spelen zal het apparaat een grotere rol krijgen. :o:

Dat was het wel zo'n beetje. Simpel he? :D

:D Hoewel ik zelf niet een software-aanhanger ben, kijk (=luister) ik toch meer naar het resultaat, dan naar de gear.
En die zit wel goed! :biertje:

Dat laatste nr. (Sudden) is ook zeker wel lekker! Alleen vinnik dat lead-melodietje (vanaf de 5 min.) een beetje (te) hard qua volume.. Maar ach..

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Hoewel ik zelf niet een software-aanhanger ben, kijk (=luister) ik toch meer naar het resultaat, dan naar de gear.
En die zit wel goed! :biertje:

Dank je! Tof!

Dat laatste nr. (Sudden) is ook zeker wel lekker! Alleen vinnik dat lead-melodietje (vanaf de 5 min.) een beetje (te) hard qua volume.. Maar ach.. [/B]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wat anders tegen bepaalde nummers aan ga kijken nu ze een tijdje klaar zijn. Een nummer als Sudden zou ik nu ook vast anders aanpakken. Terwijl het nummer nog niet eens zo oud is. Tsja, je blijft 'groeien' he? (hoop ik)

Hier nog even een link naar mijn laatste nummer

God Kills

Veel luisterplezier! :biertje:

hmm die laatste track doet me een beetje denken aan de stijl van Aardvarck (u know?)

ik moet bekennen dat ik niks snap van deze stijl
echt raar
veel geluiden en zo, en dan opeens 1 of andere tune
terug wat lawaai

soit, ik zal het niet afbreken, maar ik begijp deze stijl niet qua opzet - wanneer 'luister' je naar dit? tdoet aan horror films denken , dat wel

Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat mijn muziek makkelijk wegluistert. De muziek is door velen, zeer kort door de bocht, te omschrijven als troep, rommelig of 'klinkt nergens naar'. Vooral als de muziek absoluut niet in de buurt komt van waar je graag naar luistert. Gelukkig hoor ik ook andere meningen, vooral van mensen die graag naar industrial luisteren. Die beseffen dat industrial ruig, overstuurt en smerig mag klinken. Op gothic/electro party's wordt mijn muziek regelmatig gedraaid dus dat beantwoord ook de vraag wanneer je dit soort muziek draait; o.a. veelvuldig op duistere feestjes.

Maar nogmaals; ik kan me heel goed voorstellen dat er veel mensen zijn die hier helemaal nix mee kunnen en het absolute bagger vinden. Maar ja, dat vind ik van Jungle, Drum 'n' Bass, Hip Hop, en veel Techno sjit.
En zo hebben we allemaal wel ergens een mening over.

Nix mis mee. :biertje:

Back