[track] Mulder Man - The Bad Mullet A1

Duurt een tijdje eer die op gang komt, maar als u begint te lopen loopt ie echt lekker. en blijft ie ook goed edoch subtiel doorbeuken

hier kan ik echt blij van worden

kleine puntjes?
- de toms vinnik nix
- het baslijntje als ie net begint te lopen vind ik een tikkeltje saai

Verder: klasse

ik snap wel wat je bedoelt van die bas. maar zelf stoort het me niet. heb ook niet het gevoel dat je teveel moet gaan pielen in dat eerste stuk.

ik vind dit LEKKER! drums doen me een beetje denken aan 1 van de laatste nrs op de eerste Daft Punk CD, naam moet ik je verschuldigd blijven. Van die drums die je mee wilt drummen in de lucht, en dat voor een housy trek!

Origineel geplaatst door Zhanox
ik vind dit LEKKER! drums doen me een beetje denken aan 1 van de laatste nrs op de eerste Daft Punk CD, naam moet ik je verschuldigd blijven. Van die drums die je mee wilt drummen in de lucht, en dat voor een housy trek!

Alive!!! whoaaa

Mulder Man, deze track rockt zeer lekker al zou ik er zelf melodisch iets meer mee doen om de aandacht van de luisteraar (ik in mijn geval...) vast te houden. Aparte mix, lekker rauw. I Like It!

Origineel geplaatst door dEFECT_PEPBOY
Alive!!! whoaaa

Mulder Man, deze track rockt zeer lekker al zou ik er zelf melodisch iets meer mee doen om de aandacht van de luisteraar (ik in mijn geval...) vast te houden. Aparte mix, lekker rauw. I Like It!

tis een sample heb niks ingespeeld alleen de biet zelf gedaan.
maar koowl dat jullie deze track tof vinden!

Back