[EMU] Vintage Keys. Is dat wat?

sander

_
Ik zoek dus nog een multibrale module voor live te gebruiken.
Thuis heb ik vooral groot analoog spul en heb niet echt zin om dat allemaal te gaan sampelen als ik iets live ga doen.
Heeft iemand de Emu Vintage Keys? Ik heb er op internet zowel positieve als negatieve reacties, etc over gelezen.
Orgel geluiden zoverheersen ook als ik het goed begrepen heb.

Is dit echt en coole bak of valt het wel mee?
De aparte uitgangen zijn in iedergeval wel relax.

Lex van Coevorden van Atlantic Ocean zweert erbij geloof ik...zelf geen ervaring mee.

volgens mij had emu naast de vintage keys ook nog een classic keys uitgebracht, en daarin overheersten volgens mij vooral de orgels...

tsja, het zal nooit klinken zoals het echte werk, maar als ik emu een beetje ken zullen ze er wel een berg nette presets ingezet hebben want die mensen waren nooit de lulligste om een beetje meer moeite te doen voor echt mooie sampletjes...

Origineel geplaatst door schaapje
volgens mij had emu naast de vintage keys ook nog een classic keys uitgebracht, en daarin overheersten volgens mij vooral de orgels...

tsja, het zal nooit klinken zoals het echte werk, maar als ik emu een beetje ken zullen ze er wel een berg nette presets ingezet hebben want die mensen waren nooit de lulligste om een beetje meer moeite te doen voor echt mooie sampletjes...
De vintage is ook niet bedoeld voor vervanging van
analoge bakken meer een toevoeging. Ik bedoel, wie heeft er nou een Mellotron thuis staan.

De Emu vintage is een goeie pcm bak met warme filters.
nieuw niet meer te koop maar tweedehands volop.

Origineel geplaatst door NorthernLightX
Lex van Coevorden van Atlantic Ocean zweert erbij geloof ik...zelf geen ervaring mee.

die heeft zoveel zooi in zijn studio in Zeeland (dorpje in brabant) staan dat hij echt niet alleen maar zweert bij EMU ben ik bang....

Back