Deze SRX-03 Studio Expansion Board is nog geen week oud. Hij is compleet met verpakking en met bon. De reden dat ik hem zo snel wegdoe is omdat ik toch liever een Concert Piano expansion board wil kopen. Hij is eventueel te beluisteren in mijn Roland RD-700 maar gaat niet voor een onredelijke prijs weg, gezien hij nog zo nieuw is en ik nog zonder veel bij te leggen het Concert Piano board wil aanschaffen. Om een demo te beluisteren van de Studio Expansion Board klik dan op deze link: http://www.musik-service.de/ProduX/Keys/Zubehoer/Diverses/Roland_SRX03_Expansion_Studio_SRX.htm Daar vind je een link "DEMO" die je een MP3 file laat downloaden waarin je goed de klanken van de Studio Expansion Board kan horen. De board beschikt voornamelijk over Rhodes, orgel, bas, gitaar (electrisch en acoustisch) brass, fluit en saxofoon sounds, allemaal van erg hoge kwaliteit. Kortom alles wat je nodig hebt voor pop muziek. Ook zitten er een aantal hele mooie drumkits in. Als je interesse hebt mail me dan.