EquiRox Rocks!

EquiRox

zwart lid
Ola!
Equi meld zich voor het forum der synthes!
Ben dus Equi (irl: Ivar). Ik woon in het pittoreske Wieërt (Weert voor niet limlanders). Ik maak voor de hobbie muziek met CubaseSL(+vst's), Rack2X, Kurzweil k2000vpr, en kurzweil k2000 (met keyz). stijl is een beetje rock-goth. ik verwacht dat ik me hier wel thuis ga voelen.

E-R OUT

ik heb een cheapass gitaartje. maar met een vett chorus en delay eroverheen klinkt dat best lekker. Drums haal ik uit een oud Boss drumdoosje. heel 80's. "zang" doe ik ook zlef maar ook met genoeg effecten... ;)

E-R OUT

:doei: haaai !!

Heb je ergens wat online of kende iets plaatsen?

ben benieuwd! :biertje:

met rock-goth bedoelde ik dat ik rock en goth maak. ik gebruikte expres net goth-rock. snappie? rock wordt minder, beetje meer industrial metal (godflesh), goth in de trant van dead-can-dance, crüx enzo.

ik heb nix online staan, zal ook nog niet snel gebeuren omdat ik nog geen opname spullen heb.

E-R OUT

Welkom hier:biertje:

Weert is okee trouwens. Stond daar vroeger met mijn ouders in de buurt op een camping en heb er heel wat leuke jaartjes doorgebracht.

Wat je muziek betreft: heb je geen (mede)bandleden? Ik vind rock altijds iets wat je met een groep speelt, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk!

Back