• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Etek opera ruilen voor drumdoos/sampler op batterijen (of doe een voorstel)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Te koop of te ruil mijn Etek Opera. Zeer goed te gebruiken als mastereffect en als effect over zangpartijen
(heeft fantoomvoeding en gebalanceerde inputs) met effecten als reverb, delay, flanger,chorus.

Te ruil voor ander effect , enkele gitaareffectpedaaltjes of sampler, mail een voorstel.

voor meer info http://www.etekengineering.com/prodotti/digmodeng.html

plaatje van de opera

Attachments

• opera.jpg
    opera.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 55
Ik ben voornamelijk in voor een ruil met een goedkoop samplertje (zoom sampletrack, boss sp202, oude akais), andere losse effecten, goedkope synths,of doe een voorstel voor totaal iets anders, ben voor veel in!

De Opera is in goede staat, het is voor mij alleen een iets te veel "studio"apparaat. Ik maak mijn muziek liver "live thuis".

Etek opera ruilen voor drumdoos/sampler op batterijen (of doe een voorstel)

Ik bied mijn Etek Opera multifx aan te ruil voor een drumcomputer of sampler die ook werken op batterijen (boss dr55/110 zoom sampletrack bijvoorbeeld). Voor de boss drumcomputers bijbetaling voor de opera gewenst, maar daar valt natuurlijk over te praten.

Andere effecten, synths, samplers etc, te ruil? mail me!

Voor specs van de Opera

http://www.etekengineering.com/prodotti/immagini/digmod/OPERAeng.html

Attachments

• opera.jpg
    opera.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 54
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back