• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha A3000 V2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
fijne sampler... ruigere (= betere ;)) filters als de 4/5000 serie... hoop effekten... modulatiemogelijkheden volop.... gewoon een erg komplete bak.

zit zat geheugen extra bij (kan nou niet precies vinden hoeveel) en een ingebouwde 4GB HD.

hij heeft niet de outputs-uitbreiding. ik kan die er waarschijnlijk wel bijleveren indien nodig (maat van me heeft'm maar gebruikt hem niet) maar veel heb je daar toch niet aan want die extra outputs klinken ontzettend slecht vergeleken met de lekker knallende standaard outputs.

richtprijs 380 euro

lokatie: R'dam

wat betreft de RAM... die is 64mb... 380 seconden stereo/16 bits... meer als genoeg voor een live-set of twee (in mijn geval dan)

evt. wil ik wel ruilen (met bijbetaling, ik wil wel zo'n 150 euro in cash erbij hebben) met een cheapo racksynth (die lege plek moet weer opgevuld worden:))
ik denk dan aan cheetah/kawai, dat soort werk... iets analoogs, FX is ook altijd de overweging waard.

ik heb de sampler zelf voor ongeveer deze prijs gekocht precies een jaar geleden... eigenlijk totaal niet gebruikt sindsdien maar hij is in prima staat (net nog ff gecheckt).

verder heb ik er geen haast mee dus als deze adv. er in oktober 2005 nog staat en er zit geen slotje op istie hoogstwaarschijnlijk nog hier. :D

enneuhhh... prijs valt over te praten dus laat het even weten als je geinteresseerd bent!

nieuwe ronde nieuwe kansen!

ik ben in staat deze prachtsampler MET of ZONDER alle uitbreidingen te verkopen...voor de mathematically challenged onder ons, onderstaand rijtje is allemaal mogelijk;

-A3000 kaal
-A3000 met HD zonder extra outputs
-A3000 zonder HD met extra outputs
-A3000 met HD en outputs

prijs komen we wel uit!

A3000 V2 + Hd

A3000 V2 + Hd

omdat er op deze thread plots een slotje zit :confused: hier nog maar een keer.

dus... een A3000V2 met HD en geheugenuitbreiding in prima staat.

275 euro of wat leuks te ruil (racksynth/analoog/effekt etc)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back