4x4 interface of beter

Status
Please reply by conversation.

bikkel

Everything is on the One
Ik zoek nog een betere MIDI interface. Moet minimaal een MidiSport 4x4 zijn.

Ik heb Windows 2000. Maar dat zal wel een pot nat zijn, of niet?

ik was even de exacte typenaam vergeten... heb de driverpagina op de m-audio site gecheckt en ik denk dat mijn exemplaar (dat ik niet zo snel bij de hand heb) een midisport is... iig werktie via de parallelle (printer) poort en heeft m-audio nooit de moeite genomen om XP drivers te maken voor hun apparaten die via die poort werken.

ik wil er niet teveel over uitweiden maar sindsdien mijdt ik m-audio als de pest ;)

MidiMan 4x4 doet het wel onder 2000 en hoger, maar dan moet het de USB versie zijn.

wil je perse een midisport hebben ???

Ik heb wel nog een leuke Yamaha UX256 (6 x midi in/out + 2 x to-host) - USB, doet 't prima onder XP (alleen NIET met Clavia (micro) modular editor software).

Ik begrijp hier niets van, een Midisport 4x4 is altijd usb, en werkt perfect met xp, 2000, etc.
Nieuwe drivers kun je downloaden van de m-audio site.

Oh...wacht eens even, ik zie dat je zegt dat hij via de printerpoort werkt.....dat is dus GEEN midisport!
Maar een PORTMAN 4x4s..... toen dat ding op de markt kwam had je niet eens usb en zeker geen XP.
Nee daar worden geen drivers meer voor gemaakt natuurlijk.

Origineel geplaatst door LeonMols
wil je perse een midisport hebben ???

Ik heb wel nog een leuke Yamaha UX256 (6 x midi in/out + 2 x to-host) - USB, doet 't prima onder XP (alleen NIET met Clavia (micro) modular editor software).

Dus 6x IN 6x OUT, in totaal 12 MIDI poorten? En wat doet dat 2x to host?

Ik ken hem verder niet, moet ff op inet kijken wat het precies is, maar wat wilde je er voor hebben?

Heb nu een aanbieding voor een MidiSport 4x4 voor 85, maar 6x6 is wel beter met het oog op de toekomst.

Status
Please reply by conversation.
Back