Beter laat dan ooit

Na een goeie vakantie en werk dat ook overmorgen af kan (daar kunnen die Spanjaarden nog wat van leren) kom ik er hier achter dat ik mij nog helemaal niet heb voorgesteld. Tsjonge, jonge, jonge. Dus dat ga ik bij deze dan maar even doen.

Mijn interesse gaat vooral uit naar de oude, analoge synths en aanverwante apparaten. Maar ook het nieuwere spul ga ik niet uit de weg. In mijn setup komen dan ook vooral veel mooie oude spulletjes voor, maar ook een VA-synth, een rompler en een sampler. En dan de computer als sequencer, hoewel ik hiervoor ook wel wat analoogs heb staan.

Ik heb hier al veel discussies voorbij zien komen over hardware (analoog) of software en wat dan beter zou zijn. Voor mij is vooral de userinterface van het oude analoge spul inspirerend. Doe mij maar knopjes. Hoewel ik voor FM geluiden toch voor de NI FM7 zou gaan, want die heeft toch wel een prettige GUI. Dus niet het 1 of het ander, maar beiden.

O ja, en ik woon in Eindhoven. Dus als er hier nog mensen op deze digital JOP rondhangen die uit Eindhoven of omgeving komen, ook erg te spreken zijn over het analoge geweld (vooral modulair) uit het verleden en die eens wat info willen uitwissleen, dan houd ik mij aanbevolen voor een afspraak.

Re: Beter laat dan ooit

Origineel geplaatst door deep base mine
O ja, en ik woon in Eindhoven. Dus als er hier nog mensen op deze digital JOP rondhangen die uit Eindhoven of omgeving komen, ook erg te spreken zijn over het analoge geweld (vooral modulair) uit het verleden en die eens wat info willen uitwissleen, dan houd ik mij aanbevolen voor een afspraak.
idem!

Welkom!

Namens allen: Cheers! :biertje:
ds9-TIT.JPG

Zo mag ik 't horen: niet vastgeroest zitten, maar gewoon alles gebruiken! :okdan:

:erm: Kan ik nog wat van leren, met m'n PC-fobie..

Laatst gewijzigd:
Je zit een stuk langer op het forum dan ik dus eigenlijk zou ik je geen welkom mogen heten...maar bij deze dan toch!

Klinkt allemaal heel erg herkenbaar weer, behalve dan dat ik niet in Eindhoven woon :D

Re: Beter laat dan ooit

Origineel geplaatst door deep base mine
Mijn interesse gaat vooral uit naar de oude, analoge synths en aanverwante apparaten.

Dan zit je hier goed, welkom !!! :okdan:

Back