Korg Z1 memorycard

DaRooT

Stamgast
Hey,

Ik heb een korg z1, nu wil ik een geluid op een memory card opslaan (compactflash 4MB), ik kijk in de handleiding hoe dat moet. Daar zeggen ze dat ik eerst moet formatteren, goed ik voer die opties uit.

1. Insert the memorycard to be formatted into the rear CARD connector.
- Done.
2. Specify the "Target Card Area". Immediately after this page is selected, All_Area will be selected automatically. If you wish to format only a specific area, select the desired area.
- Daar zit dus het probleem. Als ik naar Target Card Area ga komt er helemaal geen All_Area, ook niet als ik door de area's heen ga krijg ik nooit een All_Area te zien want hij stopt bij area 15. Zelfs als ik een specefieke area wil formatten en ik druk op enter gebeurd er niks.

Wat doe ik verkeerd? De flashcard is gewoon in orde, kan 'm ook op de PC gebruiken.

formateer hem in zen geheel, gaat dat?

Probeer eens een ganse bank A INT erop te saven of èèn enkele klank, normaal heb je 16 banken, maar ik had ook zoiets ziten denken toenertijd met dat maar 15 ofzo.. in het begin...ik moet straks nog eens zien, ik laat je nog wel iets weten

Eindelijk ik heb het *D

Het staat super onduidelijk in de handleiding :(
Ik zat bij Global Basic menu te kijken, maar ik drukte eens op de page/user group knoppen en toen kwam ik tot de ontdekking dat er nog meer menu's zijn dan behalve het Global Basic menu. Ik moet dus bij het Global Data menu zijn..
In de handleiding staan wel de verschillende menu's, maar ik d8 dat dat echt aparte menu's waren, niet dat die bij elkaar hoorde.

iig wel nog bedankt voor je reply Prophet :)

Back