In Memoriam "Peter Slaghuis" 1961-1991

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooie site over 1 van nederlands succesvolste mixers/producers "Peter Slaghuis" die in 1991 overleed ten gevolge van een auto ongeluk.

Ik kreeg best wel koude rillingen toen ik de site bekeek. Mooi dat zijn moeder dit voor hem gedaan heeft. Zal haar allicht helpen bij de verwerking van het verlies van haar zoon. Misschien is een "synthforum award" ook wel op zijn plaats, want zijn moeder heeft al diverse awards van anderen gekregen voor de mooie site!

http://www.peterslaghuis.com/

greetz Erik

Origineel geplaatst door Arv
kom op jongens deze heer verdient aandacht!

No offence, maar waarom dan? Die jongen heeft toevallig een paar plaatjes gemaakt en is helaas veel te vroeg overleden. Dat gebeurt vaker, veel vaker.

Origineel geplaatst door n0_key
No offence, maar waarom dan? Die jongen heeft toevallig een paar plaatjes gemaakt en is helaas veel te vroeg overleden. Dat gebeurt vaker, veel vaker.

Ik zeg ook niet dat we ons ter aarde moeten storten en god in de hemel moeten smeken waarom waarom! hij hem moest nemen... :frons:

Waar ik op doelde is wat Trash goed aanvoelde, dat hij leuke dingen heeft gedaan en dat onder de aandacht te brengen.

Arv

OF je het wilt of niet,het is 1 van de eerste nederlandse "houseproducers'' en voorheen ook wel een disco pionier(draaien),die voor velen een wegbaande om ook dingen te gaan doen.

Van mij krijgtie alle lof.
Vroeger toen ik 17 was keek ik ontzettend tegen hem op,naar zijn talent dan,hij was een goede dj,en zeer rythmisch aangelegd,vooral zijn edits.
Al was het wel een beetje shep pettibone,maar aleh
Hij samen met liebrand waren de enige op dmc,dat zegt toch wat,zeker voor die tijd.

Heb ook nog ontzettend moeten lachen met zijn productie uit 87 voor de toen nog onbekende extince,met de milkshake rap,hij had gewoon humor!
Dat zie je niet zo vaak tegenwoordig in plaatjes terug komen.

Btw dat no good sampletje van the prodigy,komt volgens mij ook van hem af.

Slaghuis09.jpg

21.mix_trix.JPG

Ik vind ook dat hij niet vergeten mag worden,hij is belangrijk geweest:)

Origineel geplaatst door n0_key

Het is wel een tragische gebeurtenis...
Ik vind het echt wel heel lullig voor zo'n jonge gozer!

Origineel geplaatst door smackos
Die site is wel een beetje infantiel hoor.

Een hoog candlelight gehalte.

En die ijzeren kruizen...brrrr..

ach ja.. Ik zie het mijn moeder nog niet doen iig.. Jouw moeder wel zeker??

wat wil je dan een Flash enhanced tierelantijntjes site?

Een mooiere dood kun je niet wensen,los van het tragische ongeluk. Hoeveel mensen gaan er wel niet dood zonder dat deze mensen ooit de aandacht zullen krijgen en geen haan die er naar kraait. Mischien klinkt het hard en het is ook zeer tragisch maar deze persoon word anno 2004 nog wel onder de aandacht gebracht. Dus....

Bericht door een moderator:
Het is helaas, maar dan maar alsnog een slotje.
Ik denk dat alles wel gezegd is (en dat een aantal smakeloze posts al 'uit zichzelf' zijn verdwenen...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back