Het was superwarm in de OCCII, zweten dus.
Wel gezellig en ook helemaal vol. In het begin waren er alleen maar gozers, maar later gelukkig ook leuke meiden.
Onanon draaide naar mijn menig weer heerlijk. Niet alleen maar electro en af en toe eventjes lekker ingewikkeld. Alleen duurde het erg lang voordat er meer dan drie mensen stonden te dansen, dat vond ik wel jammer, omdat ik een van die drie was.
LIVE SETS ONANON
De 1e liveact was denk ik zwart lichtcommando
iig was de muziek zwaar gaaf, hij begon met duistere electro en eindigde in de buurt van of voorbij darkcore. Lekker gefreaked en sfeervol iig. Het was echt zonde dat zijn sound zo dof en onduidelijk was. Ik ben benieuwd naar zijn optredens, als ie wat lekkerdere gear heeft.
zwart licht kommando vind je hier
Meteen daarna speelde 3-1, hullie hadden echt een veel beter geluid, dat kwam tenminste luid en duidenlijk uit de speakers knallen. Alleen was het muziekaal supercliche electro/nichtenpop/80's. (hoewel de zanger lekker punky klonk) Alle cliches werden opengetroken, maar die werken, dus de zaal stond op zijn kop. Aan het einde kwamen ze met wat nummers die ik toch wel erg lekker vond, alleen eindigde ze dan weer met een totaal nietszeggend jungelig nmmr. Ze waren wel de enige die de hele vloer meekregen, dat moet ik ze meegeven.
Daarna nog wat geDJ. Leuke plaatjes gehoord, maar te warm om te bewegen.
De sfeer was iig geval erg goed en de drank goedkoop ( 1,20 tapbier / 3,30 mixdrankje) De OCCII is een toffe plek, afgezien van de warmte dan.
Binnenkort is daar een feestje van
enfent terrible
(zie ook nieuwe releases op het forum) Lijkt me wel interessant.
Er trouwens waren ook nog 2 grote projecties met mooie visuals.
Om 4u. was het afgelopen. Lag ik vanochtend om 7u.erin. (Want moest nog via Utrecht naar H'sum met het treintje) Zo nu ga ik ff een bak koffie maken, en daarna wat muziek. Heb er helemaal zin in door het feestje.
grtjs.