Waldorf Voice expansions

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Als alles dit keer netjes wordt afgerond, heb ik binnenkort een nog ongebruikte micro q keys tot mijn beschikking. Nu heb ik in diverse reviews gelezen dat een voice uitbreiding echt niet gek is en ik vroeg me daarom zomaar af of met het trieste afscheid van Waldorf er nog enige kans is dat zo'n expansion door (niet-)Waldorf dealers kan worden uitgevoerd.

Of zou stadler-electro hier zich voor lenen?

Just curious.

Ik denk dat je inderdaad het beste bij stadler-electro aan kunt kloppen. Ik weet niet of zij de expansion boards nog hebben, maar misschien weten zij waar je ze alsnog kunt krijgen of laten inbouwen.

Ik heb al jaren een XT met 10 stemmen; er is er nog nooit eentje "afgebroken"

Sowieso met andere apparatuur ook nooit last van gehad. Misschien moet ik eens wat meer akkoorden aanslaan ;)

Ik gebruik zelf een micro-Q met 25 stemmen. Ook nooit een probleem geweest trouwens.
Maargoed... Het ligt er ook een beetje aan in hoeverre je de micro-Q multitimbraal wilt gebruiken.

Just ter info:

Stadler-electro levert inderdaad nog updates voor Waldorf spul. Voice expansions hebben ze echter niet veel meer, kosten ongeveer 300 euro en dan kun je ervoor kiezen om het zelf in te bouwen of het bij Stadler te laten doen.

Dus wie nog interesse heeft in een voice upgrade van de Q of microQ! Schnelll zijn! 8o)

Audio-workshop.de levert deze nu via de webshop. Laet u updaten!

http://www.audio-workshop.de/modules/Cart/description.php?II=80

Stimmerweiterung von 16 auf 32 Stimmen (Q/Q-Rack) bzw von max. 25 auf max. 75 Stimmen (microQ/microQKb). Für Q/Q-Rack/microQ/microKb der CLASSIC SERIE geeignet, Ugrade auch für microQ yellow Serie, allerdings nur mit Einbau durch Stadler-Electro.
Inkl. voller Garantie durch Stadler-Electro (nur bei Einbau durch Stadler-Electro!!).
Anleitung für Selbstmontage wird mitgeliefert. Die Selbstmontage erfolgt auf eigene Gefahr, denn dann können wir keine Garantie mehr bieten!!!
Der Einbau durch Stadler-Electro kostet pauschal 15 Euro + Versandkosten für Rücksendung

Back