Roel van Unyx (Djax-X-Beats)

bikkel

Everything is on the One
Origineel geplaatst door equate
waar: Ysselsteyn
van wie: Roel van Unyx (Djax-X-Beats), een vriend van me.
hoeveel: 1500 pietermannen
welke staat: "matig", casing beschadigd door plakband residu,
wankele sync input, enkele slechte tiptoetsen

...maar ik ben er wel blij mij...

equate

[offtopic]Grappig, doet ie nog veel of niet? Het laatste wat ik van hem hoorde is dat het niet helemaal meer boterde tussen hem en Djax[/offtopic]

[offtopic] roel is gestopt met unyx (de overige leden gaan er wel mee door, maar meer richting de break-core stijl, en zijn gebroken met djax), en roel is nu full-time bezig met lemon7, een pop-project hoofdzakelijk rondom zijn broer die hierin de vocalen voor zijn rekening neemt, waarvan de eerste single nog voor de zomer schijnt uit te komen (bij EMI)[/offtopic]

[offtopic 2]ik kreeg de 303 als vergoeding voor een software midi-harmonizer die ik voor de beste man had geprogrammeerd waardoor ie met 1 wx7 en 2 vl-1's nogal overtuigend in z'n 1tje een volledige blazerssectie kon imiteren. ik heb 'm verkocht omdat de sequencer naar de gort was (onthield geen sequences meer) en ik geen geld had om 'm te laten fixen. uiteindelijk een drumstation en een rev500 voor gekocht. de betreffende drumstation is nu weer naar equate, de rev heb ik nog[/offtopic 2]

Back