[Studio Electronics] ATC wil bewerkte sounds door externe midicontroller niet opslaan

Boost303

Mono-Amine
[Studio Electronics] ATC wil bewerkte sounds door externe midicontroller niet opslaan

Echt irritant, heb ik net een 10control gekocht en geprogrammeerd zodat hij perfect mijn ATC-1 kan besturen blijkt het dat de atc de edits die ik met de 10control maak niet opgeslagen worden

aaaarrrrrrrgggggg, ik heb echt al ene hoop vette sounds verloren. De 10control geeft me echt het gevoel een nieuwe synth te hebben

Tips om dit vervelende probleem op te lossen zijn erg welkom

Niet opslaan? Je kunt met je controllers toch de settings veranderen zodat je een nieuw vet geluid hebt en dan op de ATC op save drukken.. Zo programmeren wij meestal. Of natuurlijk via soundiver.

p.s. ATC met een midi controller is inderdaad geweldig.

Niet Opslaan!

Niet Opslaan!

Geluiden bouwen via Midi-Controllers is niet mogelijk bij de ATC (ehh.. het kan wel.. maar je kunt ze niet opslaan). Via Sysex kan het naar het schijnt wel.. dat is ook hoe SoundDiver het doet.

hmmm... We hebben dat wel ooit gezien... Ik weet het zeker... vaag... Toen we nog geen manual hadden wisten we niet welke midicontrollers bij welke parameters hoorden. Toen zijn we alle midi controllers af gegaan en toen heb ik zeker weten ooit een parameter zien veranderen.
Toen zat er nog wel een oud OS in. Eens op de site kijken.... BRB

Back