Portman 2x4

beocreem

Ingeburgerd
Goeiemiddag,

Ik heb een pc, waarop tot eergisteren de portman 2x4 mijn synths aanstuurde.

Na het opnieuw instaleren van de hele pc (omdat hij niet meer lekker liep) krijg ik de portman drivers niet goed meer geinstaleerd..
Het lijkt alsof hij hem instaleerd, krijg ook dat kleine menutje.. maar dan als hij hem opstart zegt hij: Portman disabled by controller set-up....

Mijn set-up:

AMD athlon processor 2.2 - Terratec dmx6fire - g force geluidskaart met 2 monitors - besturing windows 98 se - cunase 5.1 vst

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of hoe ik het kan oplossen?? ik moet een track afmaken, maar geen enkel apparaat werkt op het moment..

Bedankt!!!

ik heb vroeger ook een portman 2x4 gehad maar die gaf altijd gezeik omdat die op de seriele poort zat of de printerpoort, iig niet op usb ;-)

vooral met nieuwere versies van windows werkte die niet meer fatsoenlijk en heb ik maar een midisport 4x4 gekocht. die werkt feilloos. dat zou ik je ook aanraden, die is ook klaar voor de toekomst.

het enige dat bij mij werkte was telkens maar weer drivers weggooien en opnieuw proberen te installeren hopen dat ze een keer werken. het menuutje was ook nooit zichtbaar in het configuratiescherm van windows bij de midi-instellingen, alleen bij installeren zag ik 1 keer dat menu en daarna kon ik het nooit meer vinden.

Back