ambient-techno

gilson

Ingeburgerd
Wauw, goed gemaakt zeg! Dit soort muziek kan ik echt waarderen, goed gemixed, lekkere ingetogen geluidjes. Wel een tip, maak het ritme wat spannender, want dit houd de aandacht net niet goed vast, gewoon een beetje percussie en wat extra hihats erbij in de loop van het nummer.

Groeten, :W MauriZe

Yep, dit is prima. Ik zou ook iets meer percussie bij de track doen. Maak het ritmische nog wat spannender, maar qua melodie en opbouw zou ik het zo houden. Dit klinkt lekker somber, atmosferisch en spannend tegelijkertijd. Ga zo door!

Goede track. In de synthlijn hoor ik Alexander Kowalski terug. Mooie levendige synthgeluiden.

In de drums hoor ik wel waar je naar toe wil, maar denk ik dat je er nog niet bent. Ik mis oneshots die af en toe voorbij komen (bijvoorbeeld die bongo afwisselen met een oneshot met veel delay erover). Ook de groove mag nog wat swingerder. Minder statisch, imet een shaker in de achtergrond, of een percussieloop mee laten lopen.

thanx voor de nuttige feedback, ik ben alweer wat verder gegaan , als hij af is post ik hem wel nog een keer

er mag nog wat meer feedback komen please....

Ja, voor mijn feedback zie posts hierboven. :)

Die "blip" op de 2 en 4 mag wel wat meer wisellen, evt dubbelen met een x0x clap.
Een mooi stukkie muziek. Helas kan het me niet helemaal tot het einde boeien....

Lekkere track voor als je helemaal dwaas na een feest nog een beetje zit te chillen... and believe me... op zo'n moment maak je je niet meer druk om een drummetje meer of minder ;)

thanks

dit nummer is ook op ongeveer die mannier gemaakt, laat en zwoel, maar ik heb wel wat percussie toegevoegd, vond ik zelf ook wel iets meer toevoegen

Relaxte track! Ik vind alleen de drums wat te droog en er wat te hard in staan. Vooral de kick is nogal hard, en dat komt de sfeer niet ten goede. Laat de synths wat meer naar voren komen, dan wordt de sfeer nog veeeeeel beter! :)

dank u voor de feedback, ik moet er wel aan toevoegen dat deze track nog niet uitgemixt is, ik moet alles namelijk nog in protools uitmixen

:halleluja

Heb versie 1 en 2 na elkaar geluister: wereldverschil. De melodie komt nu echt mooi naar voren. Een relaxe ikligstonedalseengarnaalrondjesopmijnbedtedraaien track. Goed gemixed!

Ik zou wel ff naar de bassdrum kijken. Het rare is dat de bassdrum op mijn koptelefoon niet gecentered lijkt. Dacht eerst dat ik gek geworden was, maar na vergelijken met andere tracks blijf ik dit horen. Ik vind de bassdrum niet mooi, te hard voor een melodische track als deze. Een rondere vollere kick zou denk ik mooier zijn. En misschien wat meer variatie in de kick, een break hier en daar.

wel relaxed trackje, maar ik vind 'm echt niet goed gemixed of gemastered ofzo... (ik heb er zoals je ziet geen verstand van, maar ik zeg het puur op luisterervaring)

relaxte synthline zeg,,,, doet me denken aan Kaotic Harmony van Derrick May, en dat is een compliment.

Ik vind zelf ook dat het ritme beter kan. Ik vind die lazer gun waar de clap hoort te zitten nogal storend.Mischien dat een breakbeat achtig iets hier beter zou passen.

Dat fm bellen achtige geluidje, ligt melodisch niet echt lekker. Ik zou mischien een ander geluidje zoeken nog.

Verder vind ik m erg lekker, dit nummer heeft best wel soul, en dat hoor ik bijna nooit hier op het synthforum

Origineel geplaatst door OnAcid
Ja, voor mijn feedback zie posts hierboven. :)

Die "blip" op de 2 en 4 mag wel wat meer wisellen, evt dubbelen met een x0x clap.
Een mooi stukkie muziek. Helas kan het me niet helemaal tot het einde boeien....

Mee eens! Iets meer percussie?!

Voor de rest? Knap werk.

dank u , dank u...ben er idd mee eens dat na een aantal keer beluisterd te hebben dat er nog enkele dingen ontbreken...ik post snel het eindresultaat

Back