MKS-80 + programmer op Marktplaats.nl

Moest jij niet stoppen van je vriending?

Ik mag toch wel mailen! Ik moet gewoon weten wat dat ding kost.

Maar for the record ik moest niet stoppen van me vriendin ik ben uit mezelf gestopt. (maar ik vertel je nog wel t hele verhaal een keer)

Je hoeft tegenover mij geen verantwoording af te leggen. ;)

Heren, heren, on topic blijven svp.
Ik heb ook gemaild en ik hoef die mks80 ook niet zo nodig (nieuwerwetse rommel), maar die jongen heeft ook nog andere mooie spullejes (bijna) te koop....

Origineel geplaatst door leo
Heren, heren, on topic blijven svp.
Ik heb ook gemaild en ik hoef die mks80 ook niet zo nodig (nieuwerwetse rommel)

Hmmm, het is toch echt een hele relaxte bak hoor.

Maar ik wil hem niet hebben tegen de huidige prijzen, misschien dat ik ooit nog een keer die idioot tegen kom die er een had en hem alleen voor "een bietje bras en strings" gebruikte......

Vraagprijs is (minimaal) 1600 pleuro's

Zou het dingetje best wel willen hebben maar probeer in navolging van Leo een beetje van mijn dwangmatige koopgedrag af te komen. :{

Laatst gewijzigd:
er is een bod gedaan van 1600............Leo misschien :bekdicht:

Laatst gewijzigd:
Erg duur, de laatste die ik zag was in zeer mooie staat met programmer en ging weg voor iets meer dan $1000

Origineel geplaatst door bambamstudio
eeeeeeeeeeeh jullie replyen op een thread van ruim een half jaar geleden...Hoe actueel denk je dat deze nog is?
Maar murcuuu heeft nog een valide link naar ebay. Een MKS-80 is wel erg interessant. Ik ben benieuwd of wij die nog ooit eentje met programmer gaan zien. :)

Een rackversie van JX8P is er niet, maar wel een rackversie van de JX10 (2 x JX8P) , de MKS-70:okdan:

Back