Gezamenlijk inkopen
Gezamenlijk inkopen
Vrienden van het forum.
Ik heb een aantal weken geleden iets soortgelijks opgezet. Liefhebbers konden via mij een KSP8 aanschaffen voor een lekkere prijs, nl. Eur. 2700,- (incl. vervoer, verzekering en invoer). Ook extra's als de RSP8 en expansie-bordjes (extra analoge I/O of digitale I/O of zelfs MLan) konden ook voor globaal 70% van de verkoopprijs in Nederland meegeleverd worden. Bij grotere aantallen zakt de prijs zelfs nog meer. Ik heb het zelfs in eerste instantie uit eigen zak voorgeschoten voor de deelnemers! Een mooiere en makkelijkere manier om aan een KSP8 te komen is er niet!
Ondanks meerdere aankondigingen was hier verrassend weinig belangstelling voor. Twee forumleden hebben meegedaan en zijn inmiddels in het bezit van hun KSP8. Gefeliciteerd mannen.
Indien er alsnog belangstelling komt dan ben ik best bereid om nog een deal op te zetten. Maar kom a.u.b. niet met vergelijkingen met prijskrakers op internet. De meeste daarvan leveren ofwel niet in Europa en/of geen A-stock. Via mij krijg je nieuwe spullen, met fabrieksgarantie.
Ik hoor het wel. En als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer ff spelen met mijn nieuwe waanzinnige KSP8.