• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Roland JV1080 en Akai S300XL enz.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Drifter

Drifting with the flow
Ik heb te koop een Roland JV1080 en een Akai S3000XL 32 Mb, inclusief externe SCSI Zipdrive en twee 250Mb zips vol geluiden.

Display van de Akai is wat donkerder geworden maar is nog zeer goed afleesbaar.
De handleidingen van beide apparaten zijn er natuurlijk ook bij.

Beide zijn in prima staat.

JV1080 300 euro.
S3000XL 250 euro.

samen 500 euro als je ze in een koop neemt.

Ik heb ook nog eventueel een nieuwe versterker van het merk Skytec, deze is 150 wat en met geforceerde koeling en clip protectie+2 nieuwe Skytec 200 Watt disco luidsprekers.

Skytec versterker 100 euro.
Boxen 125 euro per twee.

Samen 200 euro.

ik bied deze spullen te koop aan omdat ik een Roland MC-909 heb aangeschaft, en twee studio monitors.

Ik hoor het wel.

Te koop Roland JV1080 en Akai S300XL enz.

Ik heb te koop een Roland JV1080 en een Akai S3000XL 32 Mb, inclusief externe SCSI Zipdrive en twee 250Mb zips vol geluiden, ook heb ik nog een Roland JW50 Music workstation staan inclusief handleidingen en originele floppen.

Display van de Akai is wat donkerder geworden maar is nog zeer goed afleesbaar.
De handleidingen van de apparaten zijn er natuurlijk ook bij.

Alledrie de apparaten zijn in prima staat.
JW50 250 euro
JV1080 300 euro.
S3000XL 250 euro.

samen 750 euro als je ze in een koop neemt.

Ik heb ook nog eventueel een nieuwe versterker van het merk Skytec, deze is 150 wat en met geforceerde koeling en clip protectie+2 nieuwe Skytec 200 Watt disco luidsprekers.

Skytec versterker 100 euro.
Boxen 125 euro per twee.

Samen 200 euro.

Al deze spullen bij elkaar zijn voor een beginnende music maker een leuke start, je kunt direct beginnen, als je dan ook alles in een koop neemt dan is de totaal prijs 900 euro, ik dacht dat dit toch niet slecht was.

ik bied deze spullen te koop aan omdat ik een Roland MC-909 heb aangeschaft, en twee studio monitors.

Ik hoor het wel.

JV1080

JV1080

De JV 1080 is gereserveerd.

Verkocht

Verkocht

De Akai S3000XL is verkocht en de Roland JV1080 wordt waarschijnlijk vanavond opgehaald.
Dus op deze twee producten kan een slotje.

:slotje: :slotje:

JV1080

JV1080

Roland JV1080 is verkocht, ik hoop dat het nieuwe baasje goed voor hem sorgt:dubbel:

JV1080

JV1080

Roland JV1080 is verkocht, ik hoop dat het nieuwe baasje goed voor hem zorgt:dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back