BelgianGuru
Ingeburgerd
Hallo !
Ik zat even te browsen en zag deze link nog in men oude bookmarks steken, begrijp niet goed waarom ik niet eerder hier ben komen posten/registreren !
Dus, ik ben van Brussel, de stad waar de
komen trainen hoe ze slecht moeten voetballen om vervolgens niet naar het EK te gaan en ik gedwongen wordt om voor de noorderburen te supporteren 
Ik produce nu al enkele jaartjes, weliswaar met beperkt budget, het meeste van men geld ging tot voor kort naar vinyl enz.. nu ga ik even wat in producing pompen (lees men thread daarvoor ergens in één of andere hardware sectie van dit forum, als dat hier is
). Heb al redelijk wat tracks klaarliggen, spijtig genoeg nog niets signed. Na men tweede zit nog eens wat demo's versturen.
Verder over mijn stijl, ik heb het vooral voor Trance (neen geen Milk Inc..). Maar de funky house toestanden zie ik ook wel zitten. Als ik zin heb om mijn kat te sampelen wanneer ze haarbal #598 te voorschijn tovert, dan doe ik dat gewoon, ik doe het natuurlijk voor mijn plezier (ok, er zijn leukere dingen
).
Dat is het zo wat. Als je tijd teveel hebt kan je men site eens bekijken ofzow, staat nog niets denderends op van nieuws aangezien ik nog niet signed ben of course.
Cheers
Ik zat even te browsen en zag deze link nog in men oude bookmarks steken, begrijp niet goed waarom ik niet eerder hier ben komen posten/registreren !
Dus, ik ben van Brussel, de stad waar de
komen trainen hoe ze slecht moeten voetballen om vervolgens niet naar het EK te gaan en ik gedwongen wordt om voor de noorderburen te supporteren 
Ik produce nu al enkele jaartjes, weliswaar met beperkt budget, het meeste van men geld ging tot voor kort naar vinyl enz.. nu ga ik even wat in producing pompen (lees men thread daarvoor ergens in één of andere hardware sectie van dit forum, als dat hier is
). Heb al redelijk wat tracks klaarliggen, spijtig genoeg nog niets signed. Na men tweede zit nog eens wat demo's versturen.Verder over mijn stijl, ik heb het vooral voor Trance (neen geen Milk Inc..). Maar de funky house toestanden zie ik ook wel zitten. Als ik zin heb om mijn kat te sampelen wanneer ze haarbal #598 te voorschijn tovert, dan doe ik dat gewoon, ik doe het natuurlijk voor mijn plezier (ok, er zijn leukere dingen
).Dat is het zo wat. Als je tijd teveel hebt kan je men site eens bekijken ofzow, staat nog niets denderends op van nieuws aangezien ik nog niet signed ben of course.
Cheers