Ik ben sinds kort weer begonnen met muziek maken, nu alleen met Reason 2.5. Hoewel ik de mogelijkheden en geluid ruim voldoende vind, werk ik er toch niet zo prettig mee. Ik probeer alleen maar drumpatronen en basslijnen te programeren met redrum en matrix sequencer, maar zit de hele tijd te pielen dat ik er vrij snel moe van word.
Ik zou graag willen spelen met de Redrum, matrix en een basssynth, maar dan in een stukje hardware. Heb in een vaag verleden weleens met een MC303 gespeeld, maar die vond ik niet zo tof. Is wellicht een Rm1x wat of iets uit de Electribe serie?
Verder heb ik nog onder een laag stof wat oude synths (An1x, Roland D5, Juno60) staan die ik ook weer wil gaan gebruiken kan ik die aansluiten op een rm1x?
Alvast bedankt
Ik zou graag willen spelen met de Redrum, matrix en een basssynth, maar dan in een stukje hardware. Heb in een vaag verleden weleens met een MC303 gespeeld, maar die vond ik niet zo tof. Is wellicht een Rm1x wat of iets uit de Electribe serie?
Verder heb ik nog onder een laag stof wat oude synths (An1x, Roland D5, Juno60) staan die ik ook weer wil gaan gebruiken kan ik die aansluiten op een rm1x?
Alvast bedankt
.
Ik doe het nu voornamelijk op die manier en het is wel flexibeler werken, en ook handig omdat het zo visueel is. Ik mis wel een beetje het hands-on gevoel, maar volgende maand begin ik terug wat hardware bij te kopen.