• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Akai ASQ-10 midi-sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oozi

Ouwe rot
Te Koop: Akai ASQ-10 midi sequencer

Nou ik doe ‘m toch maar weg aangezien hij ondertussen al ongeveer een jaar niet meer gebruikt is.
In gebruikte doch goede staat. De voorloper van de Akai MPC’s, dezelfde sequencer als de MPC-60, maar geen ingebouwde sampler. Retestrak…ontworpen door Roger Linn.
4 x midi uit dus 64 kanalen aan te sturen, 2 x midi in, sync in & uit op zowel jack als DIN, met verscheidene sync modes. Hiermee kon ik zelf m’n notoir niet-te-syncen LinnDrum LM-2 met een midi-setup laten meelopen.
Ik heb een paar jaar geleden het stroom chassisdeel vervangen door een euro-stekker chassisdeel, waardoor je d’r nu een normale eurostekker voor kan gebruiken i.p.v. die rare 2-pins rechthoekige roland/akai stekkers die er origineel op zat. Ik heb toen meteen alles een keer flink schoongemaakt van binnen.
Komt met een goed passende stevige flightcase waarin extra ruimte is voor diskettes & snoeren, en een verwijderbaar plaatje waar de uitgangen achter zitten zodat ‘ie voor live-gebruik de kist niet uit hoeft. Best makkelijk! 
Verder lijdt hij ‘n beetje aan ‘t gebruikelijke euvel waar dus schijnbaar alle MPC-60’s en ASQ’s op een gegven moment aan gaan lijden; de diskdrive doet afentoe nogal vreemd, d.w.z. dat de diskettes d’r niet altijd ineens ingaan. Deze zal dus waarschijnlijk op een gegeven moment vervangen moeten worden, maar die diskdrives zijn hier: route 66 studios te krijgen voor $ 68,-
Prijs: € 350,- of ruilen voor iets leuks…liever niet analoog, randapparatuur kan wel interessant zijn.

Attachments

• asq-10_forsale.jpg
    asq-10_forsale.jpg
    43,8 KB · Bekeken: 168
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back