Ik ben nieuw hier........

robbie50

ferkeert lit
:)
Hallo,

Ik ben nu een paar maandjes op dit forum en het wordt tijd mij ook eens voor te stellen.....
"pappa is blijven steken in de 60ties" is een lied wat op mijn volledig van toepassing is.....
Geboren in de jaren '50 groot geworden met Beatles, Kinks, Stones, Q65, Earring(s) (ja, George zwaaide zelfs uit de Earring(s)bus naar mij samen met zijn vriendinnetje Millie...(nog steeds zijn vrouw)
raakte ik aan de gitaar.......iedereen had een gitaar.....
Maar om mooie aanvullingen te maken koch ik mijn eerste synt...een Spirit......GAAF (ik heb hem nog steeds)...later een Yamaha DX21 een Roland JX8P en nog later een JX10.....met de PGmodule!!!
Ik ben gek van strings en wonderlijke geluiden....echter een lekkere loop kan mij ook helemaal bekoren....
DE synt's gebruik ik voornamelijk ter ondersteuning van mij gitaarspel, maar alleen synt's gebeurt eigenlijk steeds vaker.....
Waarschijnlijk zal ik in de eerste periode hier nog heel veel beginnersvragen stellen, hiervoor dan alvast SORRY!!!!!!
Andere hobby van mij is AMROH......maar dat is een ander verhaal....zoek maar eens met google op AMROH.......wedden dat je mijn site vindt.
Hopelijk leer ik hier een hoop en kan ik, indien dat binnen mijn bereik ligt, andere ook helpen....

gegroet gij Muziekfreaken......:okdan:

Rob

Weest welkom

Weest welkom

Welkom op dit enerverende forum. :okdan:

Welkom hier!!

Welkom hier!!

Amroh.gif

Back