vervoer van korg ms20 (geen auto)

Burp

[..]
Jaja, ben zo verzot op dat ding dat ik 'm wel es mee wil nemen om ermee de bink uit te hangen :D

Maarreuh hoe vervoer je deze synth nou? Toen ik hem kocht kreeg ik hem met moeite (gewikkeld in een slaapzak) in mijn grote rugzak (type wandel-vakantie-in-de-bergen-zonder-synth-erin). Wie heeft er betere ideeën? Enne dan bedoel ik zonder auto, want dat heppik nie (geld gaat allemaal in andere dingen zitten...)

dan is een nord modular toch handiger... die sjou ik zo mee met nog meer spullekes

Attachments

• ms20.jpeg
    ms20.jpeg
    34,8 KB · Bekeken: 100
:dubbel: Whahaha!!

:D altijd al geweten: zo'n analoogje zit VOL valse lucht..

Maar goed: Uhhm, een doos? Zo heb ik ooit m'n ex-MS10 met de trein vervoerd.
Of anders een kist/koffer in elkaar (laten) timmeren?
Zó zwaar/groot issie ook weer niet.

da's een grappige bouwplaat zeg :okdan: Zo passen er ook wel een flink aantal ms20's achterin mijn autootje haha. Voor het vervoer moet je misschien toch denken aan een case...

hey thanks so far!

Ik zat ook al te denken aan gewoon in rugzak (kan stootje hebben idd, het is en blijft een tank!).
Of een kist eromheen bouwen, maar dan wordt het nog logger. Zat zelf te denken, misschien een speciaal dekseltje maken dat over de knoppen en de toetsen heen valt of zo... nou ja, andere ideeën nog steeds welkom!

Enne die bouwplaat vond ik ergens op het forum, kweenie meer precies waar, iets met de Korg Legacy denk ik? Heb hem uitgeprint en in elkaar geknutseld, staat nu op mijn pc op m'n werk (waar sommigen zeg maar gezinsfotos hebben :D )

Ik beschouw de mijne als een heilig dingetje.
Ik ben houtbewerker van beroep en heb'm een mooi ebbenhouten koffertje gemaakt.
Nu ziet ie er nog ouder uit dan ie is. Net een vooroorlogse medicijnenkoffer.
;)

Back