En ikke ben.....

H

hakkuhdan

Guest
Hoi, ik ben er pas bij en vond het wel zo netjes om dit in te vullen.. al moet je me niet vragen om je afwas te doen. Heb wel eens wat gekocht bij de pushers onder jullie..en hoop op een hoop verteir en vermaak hiero!
Hoi
Paul

Welkom,

Als ik moet kiezen tussen de mooie ambachten hakkeuh en zaggeuh, zit ik in het gilde van zaagers.

Veel plezier op het forum!

Greetz,

Yawgmoth

nou, ik denk jazz aan z'n naam te zien...

Aangezien sommigen met smart zitten te wachten......

ik jodel!

En daarnaast ben ik zwaar verslaafd geraakt aan de acid bliebjes toen ik een jaartje of 10 terug werdt getrakteerd op een avondje Spiral Tribe...... en probeer dus in eerste instantie mezelf te vermaken met veel geblieb. En of het nou kompleet gebroken is of 4/4 dat ligt eigenlijk meer aan het weer en aan de rest van de wereld! (ben een gevoelig tiepje)

Gebruik GEEN computer en mijn 707 spuugt wat hoge hoedes uit en stuurt alles aan : maq 16/3 (leuker kan niet) 101 / 202 / Juno60 / dsm module van o o o-Emiel / en nog een 606 en nog wat meer... oa een zeer leuke Roland CMU 810 waar ik er binnenkort twee van hoop te hebben.. vette bakken! En zeker geen cloon van de 101 of 202 al zegt "men" dat wel, maar "men" heeft er geen!

Goed, ik mag weer om 05.30 aan de slag (wel voor een goed doel want daar ga ik die CMU van kopen) dus ik ga nog even lekker.... juist ja... hakkuh!

Hoi

Hallo,

zo'n CMU ben ik ook al een tijdje naar op zoek, maar je ziet die krengen nooit te koop.

Welkom!!!!

Zoek......vraag......en gij zult vinden!!!!

(maar zelf antwoorden enzo kan natuulijk ook):)

pas op hier geen discussies over muziek zonder computers !

oh enne welkom :)

Origineel geplaatst door mono-poly
geen muziek zonder computer???? en jare en kraftwerk en zo dan???

o joh dat weet toch iedereen jarre en kraftwerk hadden stiekum gewoon een pentium 4

Muziek wereld kan niet zonder komputer?

Dit is een geintje of niet?

En er stond op de duitse ebay een cmu voor 322 euro, maar is nu wel weg.. niet naar mij helaas...

Nooit verkeerd, hardcore op dit forum, anders word het zo'n emotinele mellow bedoeling, welkom!

Back