Hallo Mensen!

Symen

Symen
Na van andere muzikanten positieve verhalen gehoord te hebben over Synthforum, besloot ik om zelf ook maar eens lid te worden.

Normaal gesproken maak ik alleen voor mijzelf, puur voor de uiting van creativiteit, muziek.
Bij het [TRACKS] forum staat een post met links naar drie redelijk recente nummers.

Have fun & ik kijk uit naar kritiek !

Origineel geplaatst door omc
Welkom. Kun je meer vertellen over hoe/waarmee je muziek maakt.

Jazeker!

Over het algemeen werk ik graag met Reason. Om geluid te bewerken en/of op te nemen maak ik gebruik van Adobe audition en Soundforge pro.

Ik hou ervan om dingen niet te moeilijk te doen. Dat houd in wanneer ik percussie, zang of andere live instrumenten nodig heb ga ik niet google searchen, maar werk ik samen met muzikanten of speel zelf een instrument in.

Over het algemeen ben ik wel het meest digitaal bezig. Gewoon lekker pingelen op mij synthesizer of midi keyboard in de vrije uurtjes.

Een muziekstijl kan ik maar niet kiezen. Dit komt neer op dat ik gewoon maak waar ik zin in heb op het moment van musiceren zelf, of verder werk aan oudere nummers die niet af zijn.

Verder ben ik erg blij met mijn monitor spreakers en mackie mengpaneel. Vooral voor opname van acoustische instrumenten ben ik erg blij met laatstgenoemde instrument.

Nog meer weten? Vraag maar raak :okdan:

:doei: Welkom!!

Origineel geplaatst door Symen
...Nog meer weten? Vraag maar raak :okdan:

Oké dan:

Iets uitgebreider gear-lijstje??

Origineel geplaatst door Zoidsity
:doei: Welkom!!

Oké dan:

Iets uitgebreider gear-lijstje??

Oké, here you go... ;)

Percussion:
Drumkit, Djembe, Kaga, Darabuka (2x), Conga, Shakers, a.o.

Other gear:
Kawai K1, Midikeyboard, Mackie 1402-VLZ Pro - XDR preamps, 2 standard Mics, Alesis RA 300, Dell PC optimized for music (1024 MB ram, reasonable soundcard a.o.)

Old trash:
Amiga 1200, Midi box, Technosound turbo 12/ 16 bits sampler
4 Track multitracker (one of those wooden robust things with VU meters, bit noisy but warm sound)

Back