Cubase/RME/DDX of?

cns

sfm
Ik heb geen id waar dit aan ligt!

HEt probleem is zodra ik de fm-7 in cubase SX gebruikt. En bijvoorbeeld een string pak, ligt eraan welke, ja zelfs het probleem ligt dus niet bij iedere string/sound.

Op een gegeven moment dan slaat hij op hol, geen foutmelding of wat dan ook, een hoog ruis krakend geluid, wat dus uit mijn geluidskaart komt, althans dat dacht ik maar het blijft hangen in mijn ddx vaag ja! echt bizar tting geluid. Snap er geen fuck van waar dit nu ligt, cubase SX mijn geluidskaart of de fm-7 of mijn computer of mengpaneel?

bij iemand bekent? zie gear onder

Re: Cubase/RME/DDX of?

Origineel geplaatst door cns
maar het blijft hangen in mijn ddx

Wat bedoel je hiermee...?

Kun je de output van je geluidskaart anders beluisteren dan via de DDX (bijv mbv koptelefoon)? Dan zou je misschien al het e.e.a. kunnen elimineren...

Groet,
Roy

als ik mijn computer dus uitzet blijft hij op het kanaal 13/14 het coaxial kanaal van de ddx hangen (hetpiepkraakruis) echt bizar gewoon, zodra ik mijn ddx uitzet en weer aanzet is het geruis gekraak piep ook weg.

Maar de ruis kraak piep komt dus ineens en drukt mijn geluid van bijvoorbeeld de fm7 weg. Ja is vaag moeilijk uit te leggen.

waarom gebruik je geen adat? of begrijp ik het verkeerd :confused:
die coaxiale digi in/uit heb ik nog nooit gebruikt dus daar kan ik je weinig over vertellen

hey virkaz adaty nog niet binnen wel bestelt maar je moet wat. Maar waar het probleem ligt ik heb echt geen id! Hoop maar niet dat het een fout in de geluidskaart of de ddx is!

Back