Denoiser

Status
Please reply by conversation.

LoFiye

Let there be rock!
Ik zoek een in goede staat verkerende denoiser voor een redelijke prijs.
Ik weet alleen van het bestaan af de behringer denoisers af, maar een ander merk is ook oke zolang ie maar eenvoudig en goed werkt :)

Groeten,

Dennis

Hehehe je noemt jezelf LoFiye en ik zie in je Avatar een SID staan en je vraagt om een Denoiser ???? :D
Maar goed....zo duur zijn ze toch niet die van Behringer

Jajaja, die opmerking zag ik al van heiden en ver aankomen :)

Ik zoek een denoiser voor m'n Dr-202 drumdoos. Er zitten lekkere drums in, maar die noise is echt niet leuk meer, en dat heeft nix met m'n behringer mixer te maken :)

Ik weet dat ze nieuw niet al te duur zijn, maar als iemand zo'n ding heeft liggen waar hij/zij niets mee doet, en ik kan hem voor een leuke prijs overnemen zodat die persoon weer iets anders kan kopen wat hem/haar beter past, dan zijn we toch goed bezig, of niet? :D

voor de prijs van een denoiser heb je ook een compressor met gate....misschien is dat handiger ?
als je 'm toch alleen voor drums gebruikt,heb je meteen compressie er bij...

een denoiser is volgens mij alleen handiger als je veel signaal er door gooit,bijv. een mixer met veel ruis....

kep zelf trouwens al jarenlang een denoiser,maar het is zo'n apparaat dat je eigenlijk altijd wel kunt gebruiken en dus niet wegdoet...;)

Ik heb al een MDX4600 (compressor met gate). Deze gebruik om m'n sidstation onder controle te houden :)

Ik wil het geluid uit de Dr.202 zo schoon mogelijk zien te krijgen. Voor m'n sidstation gebruik ik op dit moment een noisegate waar toevallig ook een compressor op zit (de MDX4600 van de behringer), maar deze laat het geluid en de bijhorende noise door zodra de gate opengaat...dat vind ik niet zo erg. De drums wil ik echter zo clean mogelijk hebben, en daarvoor lijkt me een denoiser geschikter. Ik zie dat meer als een afstelbare noisefilter ipv gate (ik kan er naast zitten watn ik heb nog nooit een denoiser gehad). Ik ben bang dat de niet te onderschatte hoeveelheid noise alleen maar meer op gaat vallen als deze niet constant is in het geval van een gate.

Je hebt zeker gelijk dat zo'n ding altijd handig is...
Ik kan het hier altijd proberen... anders bestel ik ik er wel 1 bij thomann binnenkort.

okee.....ik dacht gewoon ff mee.....:)

de denoiser heeft idd ook een noisefilter...

Status
Please reply by conversation.
Back