• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

synths te koop / te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
te koop, of te ruil:

€250...akai ax73 - prachtstaat, inclusief handleiding en originele parameter-referentie

€115...korg poly-800 - met filter mod: knoppen voor cutoff en resonantie, en CV-in voor cutoff

€65...roland d-110 - net aangeschaft, nog niets mee gedaan

PRIJZEN ZIJN VAST, dus bespaar je de moeite :z

RUILEN is natuurlijk leuker, roep maar iets redelijks. synth/sampler, maar alleen met toetsen. ik heb geen auto (meer) =( dus kom maar gezellig langs in den haag, dan drinken we een glaasje zelená absynth, dat smeert de onderhandelingen :dubbel:

nog te koop, en ook te koop:

€100...korg poly-800 - met filter mod: knoppen voor cutoff en resonantie, en CV-in voor cutoff

€50...roland d-110 - uitgeprobeerd met midi maar kreeg geen geluid. scherm is aan, alles lijkt ok, mischien doe ik iets verkeerd, mischien niet --> zacht prijsje

€125... korg sp-80s - 'piano' en strings, één van de lelijkste korg's allertijden! :r maar met héle mooie strings! 8~

€85... yamaha su10 - samplertje, in prima staat

een klein bergje met delays (tape, bucket brigade en digitaal), oude ritmeboxen (o.a. een rhythm ace) en pioneer analoge 'reverbs'... wil je iets 'van de berg' :engel: pm dan ff, dan post ik details.

prijzen zijn vast, want laag, en alles is ook te ruil voor andere leuks... roep maar wat

af den haag. kleins wordt opgestuurd 'kosten koper', maar enkel per vooruitbetaling.

groot (6 octaven), best zwaar, en lelijk:

symphonic80s.jpg

ja het plastic is voorzien van een fake houtmotief, EN hij heeft ingebouwde speakers! :D

maar...de mooiste strings voor het geld?

opties op de poly-800, d-110 en sp-80s.

het 'bergje' blijf nog even hier!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back